نسخه چاپی

عربستان حجاج یمنی را راه نداد

صدها هزار شهروندان یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعاء، اقدام عربستان در ممنوع كردن یمنی‌ها از حضور در مراسم حج و ادامه تجاوز ائتلاف سعودی به كشور خود را محكوم كردند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: صدها هزار شهروندان یمنی با برگزاری تظاهرات گسترده در صنعاء، اقدام عربستان در ممنوع کردن یمنی‌ها از حضور در مراسم حج و ادامه تجاوز ائتلاف سعودی به کشور خود را محکوم کردند.

صدها هزار شهروند یمنی با تجمع در استان صنعاء، پایتخت این کشور بار دیگر ادامه جنایت‌ها و تجاوز عربستان به یمن را محکوم و بر عزم و اراده خود برای مقابله با دشمن صهیونیستی - آمریکایی تاکدی کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که به دعوت کمیته عالی انقلاب یمن برگزار شده بود، بر لزوم توقف حملات عربستان به یمن و ناکام گذاشتن تمامی طرح‌ها و اهداف ریاض تاکید کردند.

حاضران همچنین به شدت مخالفت خود را با ممانعت عربستان از رفتن یمنی‌ها از مرزهای این کشور برای به جا آوردن مناسک حج اعلام کردند.

تعداد زیادی از حجاج یمنی که عربستان مانع عبور آن‌ها از مرزهای خود برای رفتن به حج شده بود اعلام کردند که در واکنش به لجبازی عربستان هزینه سفر حج خود را به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن داده‌اند.

عربستان از چند ماه پیش تجاوز به یمن را آغاز کرده است که طی آن هزاران یمنی بی‌گناه شهید و زخمی شده‌اند.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...