نسخه چاپی

هشدار حامد حدادی به ملی‌پوشان بسكتبال

عکس خبري -هشدار حامد حدادي به ملي‌پوشان بسکتبال

ارزشمندترین بسكتبالیست آسیا تاكید كرد كه ملی‌پوشان نباید گول تعریف حریفان را بخورند؛ چرا كه صحبت‌های آنها هدفدار است و قصد دارند ملی‌پوشان ایران را مغرور كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حامد حدادی درباره شرایط کنونی تیم ‌ملی بسکتبال در مسیر کسب سهمیه المپیک اظها‌ر کرد: تمرینات و تورنمنت‌های خوبی داشتیم و اکنون در آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی به سر می‌بریم. در جام ویلیام جونز عملکرد خوبی داشتیم و به نظر این تورنمنت فرصت خوبی بود تا بتوانیم بعد از تمرین‌هایی که داشتیم در شرایط مسابقه نیز قرار بگیریم. جدا از نتیجه‌ای که در این جام کسب کردیم همین که توانستیم پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنتی با کیفیت مناسب حضور پیدا کنیم، برایمان مفید بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم ‌ملی آ‌ماده کسب عنوان قهرمانی و گرفتن سهمیه المپیک هست یا نه، بیا‌ن‌ کرد: همه ملی‌پوشان با قدرت تلاش کرده‌اند و زحمت می‌کشند تا به این هدف برسند. هیچکس از قهرمانی بدش نمی‌آید و این که بتوانیم بار دیگر به المپیک برویم اتفاق بسیار بزرگی است اما نمی‌توان این چنین پیش‌بینی کرد. تورنمنتی بزرگ پیش روی ملی‌پوشان ایران است و همه کشورها با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: این که از امروز خودمان را در فینال ببینیم و بگوییم قهرمان می‌شویم، درست نیست. هدف ما این است اما باید گام به گام و بازی به بازی پیش برویم. تمرکز ما از امروز روی نخستین مسابقه تیم ‌ملی برابر ژاپن است. همه بازی‌ها دشوار هستند و باید در همه دیدارها با قدرت و آمادگی به میدان برویم. اگر تیمی را دست کم بگیریم به ضررمان است و غافلگیر خواهیم شد.

بهترین پست پنج آسیا در پاسخ به این سوال که اکنون تیم ‌ملی ایران چه تفاوتی با تیم دوره قبلی دارد، بیا‌ن‌ کرد: ما تجربه بیشتری نسبت به دوره قبلی کسب سهمیه المپیک داریم. بازیکنان پخته‌تر شده‌اند و در کنارمان ملی‌پوشانی جوان و با انگیزه در تیم جا پیدا کرده‌اند که عملکرد بسیار خوبی دارند. تیم ‌ملی ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید از هر نظر آماده باشیم تا از این عنوان دفاع کنیم.

حدادی با تاکید بر این موضوع که ملی‌پوشان نباید مغرور شوند، گفت: اکنون رسانه‌های شرقی و مربی فیلیپین حرف‌هایی درباره تیم ‌ملی زده‌اند که هدفدار است. آنها می‌خواهند ملی‌پوشان ما را مغرور کنند تا ضربه بزنند. هیچ شکی نیست که بازیکنان ما بهترین هستند اما آنها با گفتن این حرف‌ها سعی دارند ما را از هدف دور کنند. باید مراقب باشیم تا فریب این تعریف و تمجیدها را نخوریم. مغرور نشویم چرا که در این صورت ضربه خواهیم خورد. در سال 2011 نیز مربی اردن در سالن هتل راه می‌رفت و از بازیکنان ایران تعریف می‌کرد. به من گفت بهترین سنتر آسیا هستی و هیچکس نمی‌تواند مهارت کند. از مهدی تعریف کرد و درباره کل تیم حرف‌هایی می‌زد که واقعا بر بازیکنان تاثیر گذاشت.

او افزود: نباید به این صحبت‌ها توجه کنیم. ما یک تیم هستیم و برای این که موفق شویم باید تلاش کنیم. همه بازیکنان آماده‌اند اما برای موفقیت باید زحمت کشید. این که فکر کنیم کار راحتی داریم اشتباه است و به بیراهه رفته‌ایم. همه حریفان ما آماده‌اند و اگر برابرشان غفلت کنیم شکست خواهیم خورد.

۱۳۹۴/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...