نسخه چاپی

مازندران بارانی می شود

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام كرد: در روزهای پایانی این هفته با عبور موج تراز میانی جو در سطح زمین، بر میزان بارش‌ها در این استان افزوده خواهد شد.

به گزارش نما، احمد اسدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد، هوای مازندران در روز دوشنبه 23 شهریور ماه امسال هر چند جریانات شمالی تضعیف می‌شود که پیامد آن کاهش ناپایداری است اما شرایط برای رگبارهای پراکنده کماکان وجود دارد.

وی اضافه کرد: روزهای سه‌شنبه 24 و چهارشنبه 25 شهریورماه امسال با عبور متناوب امواج ناپایدار پیش‌بینی می‌شود در برخی ساعات شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده باران در آسمان مازندران باشیم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل نقشه‌های امروز هواشناسی در روزهای پایانی هفته جاری با عبور موج تراز میانی جو در سطح زمین و تقویت جریانات شمالی (دریا به خشکی) پیش‌بینی‌ها بر این است که بر میزان بارش‌ها افزوده شده و رعد و برق پراکنده به همراه وزش باد را در استان شاهد هستیم.

اسدی یادآور شد: با توجه به بارش‌های رگباری که طی این مدت در آسمان مازندران داریم در برخی مناطق به‌صورت موقتی و شدید است. همچنین وضعیت دریای مازندران برای امروز نسبتاً مواج است.

۱۳۹۴/۶/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...