نسخه چاپی

بازارامام رضا(ع) در مشهد مقدس دچار دودگرفتگی شد

بازار امام رضا(ع) مشهد مقدس یكی از بزرگ ترین بازار های سنتی كشور شب گذشته دچار حریق و دودگرفتگی شد كه با حضور به موقع آتش نشانان این حریق اطفا و از سرایت آتش به مغازه ها جلوگیری شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مقارن ساعت۲۱ شامگاه یکشنبه به دلیل ایجاد حریق در یکی از دهانه های بازار رضا مشهد به دلیل ذخیره سازی ضایعات مقوا این بازار دچار دود گرفتگی شد که با حضور به موقع آتش نشانان قبل از سرایت آتش به واحد های صنفی این حریق مهار شد.

در این حریق که در ضلع شمالی این بازار رخ داد دود ناشی از اشتعال ضایعات مقوا موجب آزار کسبه و تعدادی از زائران شد.

سرپرست نیروهای عملیاتی اطفای حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفتگو با مهر بیان کرد: به دلیل اینکه در محل ضربه گیرهای این بنا که با عرض کمی در کناره های این بازار نسبت به دفع ضایعات مقوایی اقدام شده بود لذا به احتمال قوی بر اثر انداختن ته سیگار این ضایعات دچار حریق شدند.

علی یکه بیان کرد: از آنجا که در محل شکاف ها و وقوع حریق ایجاد شده کابل های برق متعددی وجود داشت لذا اطفای این حریق حساسیت خاصی را می طلبید و امکان استفاده از آب برای مهار حریق امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: در خصوص اطفای این حریق ماموران آتش نشانی ۳ ایستگاه با وجود ترافیک حاکم و منتهی به این بازار در کمتر از ۴ دقیقه در محل حادثه حضور یافتند و از قبل از سرایت آتش به واحد های صنفی نسبت به اطفای اتش اقدام کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت مالی و یا جانی در بر نداشت و تنها منجر به دودگرفتگی بخش کمی از بازار شد.

۱۳۹۴/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...