نسخه چاپی

عامل قتل نوعروس در یك قدمی چوبه دار

مردی كه متهم است نوعروس خود را به قتل رسانده با وجود اصرار بر بی گناهی اش به قصاص نفس محكوم شد.حمیدرضا در حالی یك قدم دیگر به طناب دار نزدیك شده كه مدعی است قتل همسرش شراره كار شخص دیگری بوده و اوهیچ اختلافی با وی نداشته است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ حکم صادره از سوی قضات شعبه 1 دادگه کیفری استان تهران برای تایید به دیوان عالی کشور فرستاده شده و به زودی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد.

11 خرداد ماه سال 92 ماموران پليس در جريان مرگ مرموز زن جواني در بيمارستان رسول اکرم (ص) قرار گرفتند.در بررسي پيکر زن جوان که «شراره» نام داشت آثار کبودي روي بيني و دهان وي ديده مي شد که نشان از يک جنايت مي داد.

قتل شراره دقايقي بعد به بازپرس جنايي تهران اطلاع داده شد و خيلي زود تيمي از ماموران اداره 10 پليس آگاهي براي افشاي راز مرگ نوعروس تهراني وارد عمل شدند.

کارآگاهان در بررسي هاي خود پي بردند شراره هشت ماه پيش ازدواج کرده و ساعت 10 صبح شوهرش به نام «حميدرضا» با کمک همسايه ها پيکر بي جان وي را به بيمارستان انتقال داده اند.

وقتي پزشکي قانوني عنوان کرد که علت مرگ نوعروس خفگي ناشي از يک جنايت است، مادر شراره نزد تيم قضايي و پليسي ادعا کرد شکي ندارد دامادش دختر وي را به قتل رسانده است.

وي گفت: حميدرضا هميشه دخترم را کتک مي زد و از شراره بارها شنيده بودم حميدرضا با زن ديگري رابطه پنهاني دارد. يقين دارم که دامادم دخترم را کشته است، چرا که بارها وي را شکنجه کرده بود.

اما حميدرضا که مترجم زبان انگليسي است، وقتي بازداشت شد در بازجويي ها گفت هر روز صبح من و شراره با هم از خواب بيدار مي شديم، ابتدا وي را به محل کارش مي رساندم، سپس خودم به سر کار مي رفتم اما امروز صبح خواب ماندم که با صداي زنگ موبايلم بيدار شدم و ديدم ساعت ۸.۵ صبح است. وارد پذيرايي شدم ناگهان ديدم که در ورودي آپارتمانمان باز است و همسرم وسط هال روي زمين افتاده است. چند بار صدايش زدم اما جوابم را نداد، او نفس نمي کشيد. بيرون رفتم و از همسايه ها کمک خواستم و با کمک آنان وي را به بيمارستان رساندم، اما دير شده بود و کار از کار گذشته بود.

با ادعاهاي اين مرد تيم جنايي به قتلگاه پاي گذاشت و در جريان تحقيقات و تجسس ها دريافت که در ورودي آپارتمان ضد سرقت است و هيچ گونه آثار شکستگي اي روي آن ديده نمي شود و همين کافي بود که راز دروغ هاي تازه داماد فاش شود.

حميدرضا گناهکار شناخته شد تا اينکه روز ششم مرداد ماه امسال در دادگاه کيفري يک استان تهران به رياست قاضي قربان زاده و دو قاضي مستشار تحت محاکمه قرار گرفت.

در ابتداي جلسه محاکمه، خانواده نوعروس خواستار قصاص دامادشان شدند، سپس حميدرضا در جايگاه ايستاد و گفت: قتل همسرم را قبول ندارم چرا که من با شراره هيچ اختلافي نداشتم. صبح روز حادثه خواب ماندم، وقتي با صداي زنگ موبايلم بيدار شدم، ديدم در ورودي آپارتمان خانه مان باز است و شراره وسط حال افتاده است، ديدم نفس نمي کشد. در حالي که ترسيده بودم و نمي دانستم چه کار کنم، سر و صدا راه انداختم و از همسايه ها کمک خواستم و او را به بيمارستان رسانديم. من نمي دانم چه کسي وارد خانه شده و همسرم را به قتل رسانده است.

بنابراين گزارش، با وجود اصرارهاي اين مرد بر بي گناهي اش، سه قاضي وارد شور شده و حکم به قصاص متهم صادر کردند.

۱۳۹۴/۶/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...