نسخه چاپی

زلزله در تهران را جدی بگیرید

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه بایستی زلزله در تهران را جدی بگیریم، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع، درخواست می‌شود كه مسئولان مربوطه اعم از هلال احمر، سازمان مدیریت بحران و... برای هماهنگی بیشتر به شورای شهر تهران دعوت شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، غلامرضا انصاری در جریان یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: چندی پیش نکاتی را در خصوص زلزله تهران مطرح کردم که قابل پیگیری است.

وی تصریح کرد: با توجه به جدی بودن وقوع زلزله در شهر تهران، بنده پیشنهاد می‌دهم شورای شهر تهران جلسه‌ای را برای هماهنگی بیشتر با مسئولان مربوطه اعم از هلال احمر و سازمان مدیریت بحران به این موضوع اختصاص دهد.

انصاری تأکید کرد: با توجه به اینکه شورای شهر تهران م تولی هماهنگی فیمابین دستگاه‌های مختلف در شهر تهران در زمینه زلزله است، این جلسه می‌تواند این هماهنگی و تعامل را افزایش دهد.

در ادامه جلسه، الهه راستگو معاون مالی و اداری شورای شهر تهران ضمن تشکر از ریاست شورای شهر تهران و اعتماد وی جهت سپردن مسئولیت مالی و اداری شورای شهر تهران اظهار داشت: بنده صمیمانه از مهندس چمران تشکر می‌کنم، ضمن اینکه از تلاش‌های همکارانم آقایان کاشانی و شجاع‌پوریان در این سمت تشکر می‌کنم و امیدوارم در دوره جدید نیز بتوانم از تجربیات این عزیزان استفاده کنم.

۱۳۹۴/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...