نسخه چاپی

برانكو: نكونام بهترین است

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازی های جام حذفی آنچه برای ما مهم بود برد بود كه به آن رسیدیم.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: بعد از چند روز تعطیلات به مسابقات برمی گردیم. البته ما قبل از این یک بازی با پیکان داشتیم که خیلی بازی خوبی بود. در بازی های جام حذفی آنچه برای ما مهم بود برد بود که به آن رسیدیم. نیازی نیست بگویم ما انتظار بازی خیلی سخت را داریم. تیمی که چند سالی است به طور مستمر بازیکنانش کنار هم بازی کردند که فکر می کنم امسال فقط دو بازیکن جدید جذب کردند. یک بازیکن معروف به نام نکونام که بهترین هافبک ایران است و در کنار او سایر نفرات که مدت زیادی است کنار هم کار می کنند.

وی افزود: تیم سایپا نسبت به سال گذشته نحوه بازی شان را تغییر داده است و علی رغم همه این تعاریف و خصوصیات که گفته ام هدف اصلی ما برد و کسب سه امتیاز است.

برانکو ادامه داد: آن مشکلی که ما در بازی با پیکان داشتیم یک روز پیش از دیدار با پیکان نفراتی که در تیم ملی حضور داشتند و به ما ملحق شدند اما با این همه با اینکه دو جلسه تمرین تا بازی با سایپا داشتیم همه آماده هستند غیر از وحید حیدریه که هنوزدر حال درمان است و سایر نفرات همه آماده بازی فردا هستند و امروز پس از تمرین خواهیم دید که نفرات نهایی کدام بازیکنان هستند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم با ارائه بازی خوب روند بردهای اخیرمان را ادامه دهیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا جوانی تیم پرسپولیس باعث می شود که به سایپا که میانگین سنی بالاتر دارند غلبه کند، گفت: خیلی واضح است که از تیم باتجربه انتظار خاص خود را داریم. به خاطر همین معتقدم که ترکیبی از بازیکنان جوان و مسن بهترین ترکیب است. قطعا این تجربه سایپا می تواند یک اتفاق مهم باشد که در نتیجه بازی هم تاثیر دارد. همه آن چیزی که ما داریم نشان می دهد که ما خیلی موقعیت از دست می دهیم و همین بازیکنان جوان ما به خاطر استرس بالا و فشار بیش از حد نمی توانند کارآیی لازم داشته باشند و این می تواند روی نتیجه گیری تیم ما تاثیر مستقیم داشته باشد ولی اگر به بردها ادامه دهیم استرس هم از تیم ما دور می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره مسلمان و اینکه چرا از او استفاده نمی شود، گفت: قبل از هرچیزی باید بگویم مسلمان خیلی باکیفیت و خوب تمرین می کند. همین طور در همه تمرینات با تمرکز و حضور مثبت و قوی تمریناتش را ادامه می دهد. طبیعی است که باید صبور باشد. مشکلات در فوتبال همیشه حل نخواهد شد. بازیکن مدام باید خود را نشان دهد. دائم توانایی هایش را به نمایش بگذارد و این چیزی است که من قبلا هم به رسانه ها گفتم. در حال حاضر طارمی، احمدزاده و عالیشاه نسبت به مسلمان در اولویت هستند اما این دلیل نمی شود که ما مسلمان را نبینیم. ضمن اینکه نفرات دیگری مانند کمندانی، علیپور و کفشگری رقابت سختی در تیم ایجاد کردند به این ترتیب کار آسانی نیست که بین آنها نفر اصلی را انتخاب کنیم. به این ترتیب هرکسی می خواهد فیکس باشد باید خیلی خیلی تمرین کند.

وی در این باره که پرسپولیس در دو بازی اخیر گلی دریافت نکرده و ترکیب متفاوتی را در خط دفاع داشته و ایا به ترکیب واحد دست یافته یا نه گفت: قبلا گفته بودم که در خط دفاعی چه مشکلاتی داشته ایم. قبل از هرچیزی دلیلش ورود بازیکنان جوان بود و پس از آن دیر ملحق شدن بازیکنان به تمرینات اماده سازی و در کنارش محرومیت هایی که در ابتدای فصل داشتند و این طبیعی بود که نتوانیم به ثبات کامل برسیم. نه دروازه بان و نه خط دفاع ما. اومانیا یک روز قبل از فصل به ما اضافه شد. لوکا ماریچ دیر به ما اضافه شد که در تمرینات مصدوم شد. نورمحمدی هم که محروم بود. اینها همه باعث شد ما به این مشکلات بربخوریم. طبیعی است که حالا خط دفاع ما به ثبات می رسد. قطعا بهتر هم خواهد شد. من گفتم که سایپا تیمی است که بازیکنانش چند سالی کنار هم بودند.

وی در این باره که با مصدومیت حیدریه و اینکه در تیم ملی امید به عنوان یک توریست او را به هلند می برند و اجازه نمی دهد که 50 درصد کار درمانی اش را انجام دهد و پس از بازگشت کمیته پزشکی فدراسیون این بازیکن را قبول نمی کند، افزود: من با شما موافقم. متاسفانه ما هشدار دادیم که پیش از اعزام حیدریه باید مصدومیتش درنظر گرفته شود و در تهران بماند و مداوا شود اما متاسفانه اعزام شد و 10 روز طلایی را از دست داد. ما هم او را از دست دادیم. تیم امید هم همین طور. چون برای بازی کردن او را از دست داد. می شد کاری انجام شود که او تا قبل از نیم فصل به مسابقات برگردد اما با این اقدام فدراسیون حیدریه قطعا تا نیم فصل نمی تواند نه تیم پرسپولیس نه تیم امید را همراهی کند.

۱۳۹۴/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...