نسخه چاپی

صحبت های امیدوار كننده لاریجانی درباره سوریه

«عدنان محمود» سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران، عصر روز چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، «عدنان محمود» سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران، عصر روز چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.



در این دیدار، لاریجانی با اشاره به مقاومت مردم و مسئولان سوریه در مقابله با هجمه تروریست‌های تکفیری گفت: مردم سوریه در کنار رهبران آن دوران‌های سخت و دشواری را در سال های اخیر از سر گذرانده‌اند و این مقاومت، به معنای واقعی کلمه ستودنی است.



وی با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه، بر مبنای یک وظیفه دینی و اخلاقی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از سوریه ادامه می‌دهد و بر این اعتقاد است که با یک راهبرد و ابتکار نوین سیاسی، باید به رهبران سوریه فرصت داد تا مشکلات داخلی خود را حل کنند و بر تروریست‌ها فائق آیند.



عدنان محمود: مقاومت در برابر تروریست‌ها همچنان ادامه خواهد یافت



در ابتدای این دیدار، سفیر سوریه با ارائه گزارشی از آخرین تحولات جاری در کشورش با اشاره به حمایت های جمهوری اسلامی ایران از روند مقاومت مردم سوریه در مقابل تروریست‌های تکفیری گفت: مردم و مسئولان سوریه همواره قدردان حمایت‌های کشور دوست و برادر، جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.



وی افزود: اولویت اصلی برای جامعه بین‌المللی باید مقابله با تروریسم و مبارزه با تروریست‌هایی باشد که در خاک سوریه به ارتکاب جنایت می‌پردازند.



سفیر سوریه در تهران خاطرنشان کرد: همانگونه که رئیس جمهور سوریه اخیرا تأکید کرده است، مقاومت در برابر تروریست ها و گروه های تکفیری همچنان ادامه خواهد یافت.



عدنان محمود افزود: جایگاه و موقعیت و نقش جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله سوریه بسیار مهم و حیاتی است و این، حقیقتی است که کشورهای غربی و بسیاری از دیگر کشورها به آن اذعان دارند.

۱۳۹۴/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...