نسخه چاپی

وضعیت نامشخص این مهاجم پرسپولیس

عکس خبري -وضعيت نامشخص اين مهاجم پرسپوليس

پزشك پرسپولیس گفت: وضعیت عالیشاه بعد از تمرین امروز تیم مشخص می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امید عالیشاه در جریان بازی پرسپولیس مقابل سایپا دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین دلیل در بین دو نیمه این بازی جای خود را به علی علیپور داد. عالیشاه در دو جلسه اخیر تمرینات پرسپولیس نتوانسته پا به توپ شود و از این‌رو احتمال دارد نتواند در بازی فردا با ملوان در چارچوب جام حذفی به میدان رود.

حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت عالیشاه اظهار داشت: برای اینکه از وضعیت دقیق عالیشاه اطلاع پیدا کنیم از وی خواستیم از پای خود MRI بگیرد و چون روز جمعه تعطیل بود جواب MRI تا عصر امروز آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که جواب MRI را نبینیم نمی‌توانیم درباره وضعیت قطعی او صحبت کنیم و به این خاطر بعد از تمرین عصر امروز تیم جواب نهایی را در مورد بازی کردن عالیشاه در بازی با ملوان به اطلاع کادرفنی خواهیم رساند.

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنانی چون رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و وحید حیدریه نیز گفت: رضاییان و احمدزاده روز جمعه بدون مشکل تمرین کردند اما حیدریه همچنان باید به طور اختصاصی تمرین کند تا برای دیدار با تراکتورسازی شرایط بازی کردن پیدا کند.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...