نسخه چاپی

بورس انرژی میزبان عرضه گازوییل می شود

مدیرعامل بورس انرژی از پذیرش گازوییل به عنوان كالای اصلی در تابلو نفت و گاز بازار فیزیكی بورس انرژی در رینگ داخلی و بین الملل خبر داد و گفت: این فرآورده، بزودی در بازار فیزیكی بورس انرژی عرضه خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، علی حسینی افزود: کالای گازوییل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جلسه مورخ 16 شهریور ماه 94 هیات پذیرش بورس انرژی ایران به عنوان کالای اصلی در تابلو نفت و گاز بازار فیزیکی جهت عرضه در رینگ داخلی و بین الملل پذیرش شد.
وی اظهار داشت: براساس مصوبه هیات پذیرش بورس انرژی ایران مقرر شده سالیانه دست کم ٢٤٠ میلیون لیتر گازوییل به صورت هفتگی در بورس انرژی عرضه شود.
حسینی ادامه داد: حداقل خرید جهت کشف نرخ این کالا، ١٠درصد حداقل عرضه بوده و خطای مجاز تحویل این کالا نیز ٥ درصد آخرین محموله قابل تحویل است و مشخصات هر محموله، شامل محل بارگیری و محل تحویل در قالب اطلاعیه عرضه در مواعد انتشار آن (رینگ داخلی یک روز و رینگ بین الملل سه روز کاری قبل از عرضه) ذکر خواهد شد.
مدیرعامل بورس انرژی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های در حال انجام، انتظار می ‏رود پس از انجام هماهنگی های لازم با عرضه کننده، چهارمین بورس رسمی کشور بزودی شاهد عرضه این فرآورده‏ اصلی نفتی باشد.

۱۳۹۴/۶/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...