نسخه چاپی

از موشك كروز قائم تا برج مراقبت پرواز متحرك

ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجهیزات مختلف و متفاوتی را در مراسم رژه ۳۱ شهریور كه در جوار حرم مطهر امام در حال برگزاری است، به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش نما به نقل از مهر، تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مراسم رژه ۳۱ شهریور که در جوار حرم امام (ره) در حال برگزاری است، به شرح ذیل خواهد بود:

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجهیزاتی مثل راکت‌انداز فجر ۵، جدیدترین نسل موشک‌های پدافند هوایی با آشیانه‌های مادون قرمز، خودروی موشک‌انداز نسل جدید کنکوس و خودروی ۳.۴ سفیر را به نمایش خواهد گذاشت.

همچنین تجهیزات قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) که در مراسم رژه به نمایش درخواهد آمد، عبارتند از سامانه موشکی قادر، پویش قابلیت متحرک نمودن لانچرهاک و سامانه موشکی S-۲۰۰.

بنابر این گزارش تجهیزاتی را که نیروی هوایی ارتش در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت عبارتند از موشک کروز قائم، هواپای و میان‌برد، برج مراقبت پرواز متحرک، بمب قاصد، بمب‌های لیزری ۲۰۰۰ پوندی و موشک نصر و فکور.

در ادامه مراسم رژه، نیروی دریایی ارتش تجهیزات خود را که شامل موشک نصر، تور، اژدر اکسیژنی رعد، شهاب و موشک خوداتکای نصر ساحلی به نمایش خواهد گذاشت.

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...