نسخه چاپی

پلمپ یك مركز زیبایی متخلف در شیراز

یك مركز زیبایی و كاشت موی بدون مجوز در شمال شیراز را اداره تعزیرات دانشگاه علوم پزشكی شیراز با دستور مقام قضایی پلمپ كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: یک مركز زيبايی و كاشت موی بدون مجوز در شمال شيراز را اداره تعزيرات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دستور مقام قضايی پلمپ کرد.

دکتر سید محمدکاظم تدین دبير كميسيون تعزيرات دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این دانشگاه به صورت قاطع با متخلفانی كه باعث تهديد سلامت جامعه هستند برخورد می کند، گفت: يكي از مراكز زيبايي و كاشت مو كه بدون اخذ مجوزهاي لازم از دانشگاه اقدام به راه اندازي كاشت مو در شمال شيراز كرده بود، با دستور مقام قضايي توسط اداره تعزيرات دانشگاه پلمپ شد.

دكتر تدين با اشاره به ارائه گزارش هایی در خصوص ارائه خدمات زيبايي در مراكز غير مجاز مانند آرايشگاه ها و مراكز بدن سازي و عوارضی كه استفاده از محصولات غیرمجاز ايجاد می کند، تاكيد كرد: شهروندان در صورت نياز به خدمات سلامت مانند خدمات زيبايي و پوست و مو،تنها به مراكز مجاز مورد تاييد دانشگاه و داراي مجوزهاي لازم مراجعه کنند.

وی توصیه کرد: مراجعه کنندگان، لازم است كاتالوگ و پوكه داروهاي مورد استفاده را از پزشک ارائه دهنده درخواست کنند و اطمينان یابند كه داروهاي مورد استفاده از مراكز مجاز تهيه شده باشد.

۱۳۹۴/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...