نسخه چاپی

یك بالگرد آپاچی عربستان در جیزان ساقط شد

جنبش انصار الله امروز شنبه اعلام كرد نیروهای مقاومت مردمی یمن توانستند یك بالگرد آپاچی عربستان را در مرز یمن وعربستان سرنگون كنند.

به گزارش نما، خبرگزاري دانشجو ،به گزارش پایگاه خبری السلطه الرابعه محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصار الله در صفحه شخصی خود درفیسبوک اعلام کرد نیروهای مقاومت مردمی یمن صبح امروز یک فروند بالگرد آپاچی عربستان را پشت منطقه الحثیره عربستان در منطقه جیزان سرنگون ساختند.



عبد السلام از کشته شدن 13 نظامی عربستانی که قصد پیشروی به این موضع نظامی را داشتند خبر داد.


جنبش انصار الله جنبشی مردمی انقلابی است در حال حاضر در دوجبهه داخلی با تروریست های القاعده وداعش ودر جبهه خارجی با تجاوز عربستان در نبرد است.


هم پیمانان عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.


بر اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا مجروح شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.
آن در حال دفاع از یمن ومردم آن می باشد.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...