نسخه چاپی

غرق شدن 86 نفر در دریای مازندران

مدیركل پزشكی قانونی مازندران گفت: تعداد 86 نفر پس از اجرای طرح دریای خزر از اول خرداد تا پایان شهریور امسال در سواحل مازندران غرق شدند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اشاره به اینکه 86 نفر پس از اجرای طرح دریای خزر از اول خرداد تا پایان شهریور امسال در سواحل مازندران غرق شدند، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشت همچنین تعداد 73 نفر از غرق‌شدگان مرد و بقیه زن بودند.

عباسی با اعلام اینکه 86 درصد از غرق‌شدگان در سواحل دریای خزر غیربومی هستند، اظهار کرد: در این مدت شهرستان‌های محمودآباد با 17 غرقی، نور با 14 نفر، بابلسر و نوشهر هر کدام با 9 فوتی بیشترین موارد مرگ ناشی از غرق‌شدگی را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: از کل افراد غرق‌شده در چهار ماه امسال، 83 نفر در محدوده خارج طرح و تعداد سه نفر در داخل طرح جان باختند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارها بیشترین ماهی که در آن غرق‌شدگی اتفاق افتاد به ترتیب مربوط به مرداد ماه با 37 مورد، تیر با 23 مورد، شهریور با 19 و خرداد با هفت مورد بوده است.

عباسی یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر غرق‌شدگان در سنین 21 تا 30 سال با 37 مورد هستند و پس از آن در سنین 11 تا 20 سال با 28 مورد و 31 تا 40 سال با 17 مورد غرقی اتفاق افتاده است.

۱۳۹۴/۷/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...