نسخه چاپی

عضو كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران:

تهران تنها 100 تخت سوانح و سوختگی دارد

عضو كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با انتقاد به عملكرد سازمان بهزیستی و طرح این پرسش كه با وجود وفور كودكان خیابانی و معتادان واقعا بهزیستی چه اقداماتی را انجام داده است، عنوان كرد: رئیس بهزیستی با حضور در شورا وعده‌هایی در این مورد داده بود كه به هیچ یك عمل نكرده است.

به گزارش نما وی ادامه داد: بدین منظور از وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران دعوت می‌کنیم تا با حضور در شورای شهر نسبت به ارائه توضیحات در این مورد اقدام کنند.

عضو کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، همچنین با اشاره به کمبود تختهای مربوط به بیمارستان سوانح و سوختگی در شهر تهران عنوان کرد: در پایتخت تنها 100 تخت سوانح و سوختگی وجود دارد لذا از شهردار تهران درخواست می‌کنیم نسبت به بیمارستانی با حداقل 100 تختخواب در حوزه سوانح و سوختگی اقدام کند، هر چند در این مورد مرتضی طلائی نایب رئیس شورای شهر که اخیرا دچار حادثه و سوختگی شده بود پیگیری‌های اولیه را انجام داده است.

این عضو شورای شهر با انتقاد نسبت به عملکرد بهزیستی اظهار کرد: هر روز شاهد کودکان خیابانی و وفور معتادان در سطح شهر هستیم. با مشاهده این صحنه‌ها این سوال پیش می‌آید که بهزیستی در پایتخت واقعاَ چه اقداماتی را انجام می‌دهد؟ این درحالی است که هاشمی رئیس بهزیستی با حضور در شورا وعده‌هایی در این مورد داده بود که به هیچ یک عمل نکرده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در خاتمه با اشاره به راه اندازی آزمایشی خط اتوبوس تندرو بهشتی- مطهری برای مدت زمان سه ماه اظهار کرد: سوال بنده این است که اگر پس از سه ماه این خط بی آر تی عملکرد خوبی نداشت و نیاز به جمع آوری آن بود تکلیف هزینه‌هایی که دراین مورد انجام شده است چه می‌شود؟ لذا خواهشمند است شهرداری تهران به ابعاد کارشناسی راه اندازی این خط بی آر تی توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

۱۳۹۴/۷/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...