نسخه چاپی

مصدومیت 3 آتش‌ نشان در حادثه وزارت كشور

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه آتش نشان در حادثه آتش سوزی مجتمع فرهنگی « تالار» وزارت كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه آتش نشان در حادثه آتش سوزی مجتمع فرهنگی « تالار» وزارت کشور خبر داد.

سید جلال ملکی افزود: سه آتش نشان در جریان خاموش کردن آتش در تالار وزارت کشور به دلیل دود گرفتگی دچار مصدومیت شدند که این مصدومان تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل شد.

وی گفت: در این حادثه به هیچ یک از کارکنان وزارت کشور آسیبی نرسیده و اما آتش نشانان بدلیل بالا بودن حجم عملیات دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دود زیادی تالار وزارت کشور را فرا گرفته خاطرنشان کرد: آتش نشانان با حضور به موقع خود در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کرده اما براثر این آتش سوزی دود زیادی محل حادثه را فرا گرفته است.
وی افزود: آتش نشانان همچنان مشغول تخلیه دود هستند و مشخص نیست تا چه زمانی این عملیات ادامه یابد.

حادثه آتش سوزی در تالار وزارت کشور در ساعت 6:40 امروز به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته ی ملکی علت وقوع این آتش سوزی پس از پایان عملیات ازسوی کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش در پی وقوع این حادثه هم اینک ترافیک سنگینی از خودرو ها در خیابان های اطراف بویژه فاطمی که وزارت کشور در آن قرار دارد بوجودآمده که با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی در حال رفع شدن می باشد.

۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...