نسخه چاپی

تمدید مهلت پرداخت جریمه غیبت سربازی

به گزارش نما - ایسنا نوشت: جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت پرداخت جریمه ریالی مشمولان غایب تا بیستم مهرماه خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح جریمه ریالی سربازی، اظهار کرد: پیش از این نیز به متقاضیان جریمه ریالی سربازی فرصت داده شده بود که تا دهم مهر ماه امسال نسبت به پرداخت رقم جریمه خود اقدام کنند اما با توجه به درخواست‌های زیاد متقاضیان و همچنین به دلیل هفته ناجا این مهلت 10 روز دیگر تمدید شد.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که تاکنون موفق به واریز وجه نشده‌اند تا 20 مهر ماه فرصت دارند، گفت: رقم جریمه همانطور که بارها اطلاع رسانی شده بود، با توجه به سنوات غیبت تعیین شده، مدرک تحصیلی، وضعیت تاهل و تعداد فرزندان مشخص می‌شود.

کریمی درباره اجرای مرحله دوم طرح جریمه ریالی نیز به ایسنا گفت: تا کنون تصمیم قطعی در این خصوص مطرح نشده و پس از تصمیم گیری قطعی در این خصوص اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با مشمولان غایب در دستورکار ناجا قرار گرفته است، اظهارکرد: افراد واجد شرایط در صورتی که رقم مورد نظر را پرداخت نکنند جزء مشمولان غایب قرار گرفته و همانند این افراد با آنان برخورد خواهد شد.

۱۳۹۴/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...