نسخه چاپی

مرتضوی بخش دوم پرونده مرتضوی به دادگاه كیفری ارسال شد

پرونده اتهامی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران با عناوین متعدد اتهامی مشتمل بر ۱۸ جلد پرونده با صدور كیفرخواست به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه كیفری تهران ارسال شد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، وکیل شاکیان پرونده مرتضوی در تامین اجتماعی گفت: بخش دوم پرونده مرتضوی با عناوین متعدد اتهامی با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری تهران ارسال شد.



مصطفی ترک‌همدانی عنوان کرد: با تلاش بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت و پیگیری مستمر دادستان تهران٬ سرانجام پرونده اتهامی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران با عناوین متعدد اتهامی مشتمل بر ۱۸ جلد پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری تهران ارسال شد.



وی افزود: موارد اتهامی درباره شکایت موکلان اینجانب که کارگران بیمه‌شده تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی‌اند است. همچنین شکایت سازمان تامین اجتماعی و موکلم عباس پالیزدار و برخی شکات خصوصی نیز مطرح شده که منجر به صدور کیفرخواست و ارجاع آن به دادگاه شده است.



ترک‌همدانی تاکید کرد: پرونده تازه به دادگاه ارجاع شده و با ریاست دادگاه اجازه مطالعه پرونده را اخذ کرده‌ایم و هنوز تعیین وقت دادگاه شده است

۱۳۹۴/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...