نسخه چاپی

تجمع مالكان اراضی شمال تهران مقابل مجلس

جمعی از مالكان بلاتكلیف اراضی شمال و شمال شرق تهران صبح امروز همزمان با استیضاح وزیر راه و شهرسازی با تجمع مقابل مجلس، خواستار تعیین تكلیف زمین‌های خود شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح امروز و همزمان با آغاز استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، جمعی از مالکان بلاتکلیف اراضی خریداری شده در شمال و شمال شرق تهران با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار تعیین تکلیف زمین‌های خود و عمل کردن وزارت راه و شهرسازی به تعهداتش در این زمینه شدند.

این افراد با اشاره به خرید اراضی شمال و شمال شرق از تعاونی مسکن وزارت جهاد سازندگی وقت در سال ۱۳۷۶ و پرداخت مبلغ و صدور سند مالکیت، به خبرنگار مهر گفتند که با وجود طی کردن این مراحل، وزارت مسکن وقت (وزارت راه و شهرسازی فعلی) به مسئولیت خود برای ساخت مسکن صاحبان زمین‌های خریداری شده، عمل نمی‌کند.

این افراد با اشاره به بلاتکلیفی خود طی ۱۸ سال اخیر، پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی برخی از آنها تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۷ مبنی بر لزوم حل مشکل این مالکان توسط دولت به چشم می‌خورد.

به گفته برخی از تجمع‌کنندگان، روند تعیین تکلیف این اراضی و حل مشکل مالکان تا اواخر دولت دهم طی شده بود، اما با شروع به کار دولت جدید و حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی و مخالفت وی با این موضوع، این مساله همچنان معطل مانده است.

۱۳۹۴/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...