نسخه چاپی

پرش آزاد اولین زنان پلیس پس از انقلاب

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از پرش آزاد اولین زنان پلیس بعد از انقلاب در كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از پرش آزاد اولین زنان پلیس بعد از انقلاب در کشور خبر داد.

سردار حسن کرمی در حاشیه مراسم افتتاحیه سایت پروازی شهدای شهر غرق‌آباد از توابع شهرستان ساوه افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی کارکنان زن یگان ویژه و پلیس افتخاری این یگان موفق به پرش آزاد از ارتفاع 1500 متری زمین شدند.

وی ادامه داد: فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه ناجا و یکی از کارکنان پلیس‌های افتخاری یگان زنان با این پرش، موفق شدند عنوان اولین زنان چترباز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رشته سقوط آزاد را از آن خود کنند.

وی از برگزاری مسابقات ملی و آموزش جوانان در این رشته خبر داد و افزود: برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین زن توانمند در رشته پرش آزاد آموزش داده شده و دو روز گذشته این پرش با موفقیت صورت گرفت.

سردار کرمی در ادامه هدف از راه‌اندازی سایت‌های پروازی را در اختیار قرار دادن امکانات پروازی در بین نسل جوان و جلوگیری از هزینه‌های مسافرت‌های غیر ضروری به خارج از کشور بیان کرد و گفت: سایت پروازی شهدای غرق آباد با توجه به محدودیت موجود در تهران، بهترین جایگزین از نظر کارشناسان انجمن هوانوردی برای پوشش سایر استان‌ها عنوان شده است.

وی محدودیت‌های پروازی در تهران، حضور موانع طبیعی و فرودگاه مهرآباد را از جمله مشکلات سایت پروازی تهران بیان کرد و افزود: سایت شهدای غرق‌آباد دارای قابلیت‌های ویژه طبیعی است و استقبال مردم این منطقه می‌تواند نقش موثری در پیشرفت سایت پروازی ایفا کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود امنیت را مقوله‌ای حیاتی برای کشور دانست و ادامه داد: هدف یگان‌های ویژه ناجا کنترل و مقابله با اغتشاش و بحران‌های احتمالی است.

وی از یگان‌های ویژه به عنوان نیروهای احتیاط پلیس در برقراری امنیت نام برد و افزود: استقرار این نیروها در مراکز استان‌ها موجب شده تا علاوه بر ایفای ماموریت‌های مهم، بتوانیم در برقراری امنیت و ماموریت‌های دریایی نقش موثری را در حوزه برقراری نظم و انضباط در کنار سایر نیروهای پلیس ایفا کنیم.

فرمانده یگان ویژه ناجا همچنین با گرامیداشت جانباختگان فاجعه منا گفت: امروز به برکت رهبری، نیروهای مسلح آماده دفاع و پاسخگویی به هر تجاوزی هستند.

سایت پروازی ورزش‌های هوایی بُراق با حضور فرمانده یگان ویژه ناجا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجاورت روستاهای "کله دشت"، "ویسمان"، و "غازم‌آباد" از توابع شهر غرق آباد شهرستان ساوه افتتاح شد.

۱۳۹۴/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...