نسخه چاپی

كفاشیان: خودم شاهد بودم آل‌اشپورت پول داد

عکس خبري - کفاشيان: خودم شاهد بودم آل‌اشپورت پول داد

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام كرد كه خودش شاهد این بوده كه آل‌اشپورت تعهدش را نسبت به كی‌روش با پرداخت مبلغی انجام داده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در خصوص بحث استعدادیابی در فدراسیون فوتبال گفت: ما برای استعدادیابی کارهای وسیعی انجام دادیم و حتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم که در این راه به ما کمک کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپورت عنوان کرد: 100 بار در این خصوص صحبت کرده و گفته‌ام که این یک قرارداد دو طرفه بود که هر دو طرف تعهدات‌شان را نسبت به هم انجام دادند. حتی شاهد بودم که آل‌اشپورت مبلغی را به کارلوس کی‌روش پرداخت کرد. نمی‌دانم چرا به این اندازه این مسئله را کش می‌دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تساوی ایران و عمان و اینکه آیا خودش از این نتیجه راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: نه کادرفنی و نه ما از نتیجه تساوی مقابل عمان راضی نبودیم. حالا باید پس از دیدار با ژاپن در این خصوص صحبت کنیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش درخواستی برای بازگشت مهرداد پولادی به تیم ملی به نظام وظیفه داده یا خیر، عنوان کرد: با درخواست کی‌روش مشکلی حل نمی‌شود بلکه خود پولادی باید این مشکل را حل کند. ضمن اینکه پولادی کاری کرده که نظام‌وظیفه به همه بدبین شود و همه دارند در آتش او می‌سوزند، ما هم نمی‌توانیم برای پولادی کاری انجام دهیم.

۱۳۹۴/۷/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...