نسخه چاپی

رئیس جمهور به همراه 6 وزیر به مازندران سفر می كنند

رئیس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر ریاست جمهوری از سفر شش وزیر و چهار معاون در سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، طاهره قیومی ظهر یکشنبه درنشست با اصحاب رسانه در پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان با اشاره به اینکه دیدار رئیس‌جمهور با مردم ولایتمدار استان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه در ورزشگاه شهید متقی ساری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: دیدار با علما، روحانیون و برگزیدگان استان، جلسه شورای اداری ونشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به مازندران خواهد بود.

وی با اعلام اینکه به پنج خبرنگار فرصت پرسش از رئیس‌جمهور در نشست رسانه‌ای داده خواهد شد، تصریح کرد: خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری، پایگاه خبری و روزنامه‌های محلی و هفته‌نامه‌های استانی برای قرعه‌کشی پرسش از دکتر روحانی فرصت داده خواهد شد.

قیومی، با اظهار اینکه دولت تدبیر وامید برای سفرهای استانی خود خواستار برابری بین خبرنگاران زن و مرد است گفت: در این قرعه‌کشی خبرگزاری برنا، روزنامه آفرینش، فجر خزر و دریا سر و سایت خبر شمال برای پرسش از رئیس جمهور در مازندران انتخاب شدند.

وی از سفر وزیران دولت تدبیر و امید به شهرستان‌ها خبر داد و افزود: وزیر راه به بابل، وزیر نیرو به نکا، گلوگاه و بهشهر، وزیر کشور، صنعت، معدن و تجارت، سخنگوی دولت، رئیس محیط‌زیست کشور همراه رئیس‌جمهور در مرکز استان، وزیر آموزش‌وپرورش قایمشهر، سیمرغ و جویبار، وزیر بهداشت آمل، وزیر اطلاعات در تنکابن و عباس‌آباد، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در نوشهر و چالوس، معاون امور بانوان در میاندرود سفر می کنند.

قیومی بابیان اینکه برنامه سفریکروزه رئیس جمهور و هیات دولت فردا خواهد بود، گفت: پوشش خبری سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها توسط خبرنگاران رسانه‌ای هراستان صورت می‌گیرد، افزود: هیچ گروه خبری از تهران درسفراستانی رئیس‌جمهور ندارند و تنها یک گروه مستندساز و گروه خبری از شبکه خبربه مازندران اعزام می‌شوند

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...