نسخه چاپی

هدیه شهرداری تهران به دانشجویان جدید

مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشاركت‌های اجتماعی از ارئه خدمات گردشگری و تورهای تهرانگردی به دانشجویان جدیدالورود و نخبه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، فرزاد هوشیار پارسیان به برگزاری تورهای تهرانگردی با تخفیف 30 درصد برای دانشجویان جدید الورد اشاره کرد و گفت: ثبت نام از این افراد جهت استفاده از تورهای تهرانگردی با ثبت نام در وب سایت visit.tehran.ir و یا دانشگاه های منتخب که آدرس آن ها در نیز در وب سایت تهرانگردی موجود است، صورت می پذیرد.

وی افزود: دانشجویان ضمن استفاده از خدمات تورهای تهرانگردی و دریافت نقشه گردشگری می‌توانند با عضویت در دبیرخانه دانشجویی گردشگری ایده‌های خود را در جهت توسعه و مشارکت در این حوزه به اشتراک بگذارند.

مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: در نظر است برای دانشجویان نخبه‌ای که موفق به اخذ معرفی نامه از بنیاد نخبگان شوند تورهای با تخفیف 70درصد برگزار شود.

هوشیار پارسیان با بیان اینکه این طرح تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت ، افزود: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به سایت visit.tehran.ir مراجعه کنند.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان رفاه، تا کنون بیش از 10 هزار نسخه نقشه کاربردی تهرانگردی در دانشگاه های سطح تهران توزیع شده است.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...