نسخه چاپی

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ر بحبوحه انتفاضه سوم و درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی در شهرهای مختلف كرانه باختری، جنگنده های اشغالگران قدس بامداد امروز دوشنبه مناطق مسكونی نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بمب افکن های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) با پرواز در آسمان نوار غزه، اهدافی را بمباران کردند.

در پی این حمله شاهدان عینی اعلام کردند که صدای انفجارهای شدید در مناطق غربی و مرکزی باریکه غزه شنیده شد.

این بمباران ها در راستای مجموعه حملات دو روز گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که منجر به شهادت یک بانوی فلسطینی و دختر بچه 2 ساله اش در شهر غزه شد، صورت می گیرد.

در حمله روز یکشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه یک مادر باردار فلسطینی و کودک دو ساله اش به شهادت رسیده و سه نفر دیگر زخمی شدند.

رژیم اشغالگر قدس امروز دوشنبه اعلام کرد که شب گذشته یک فروند موشک که از جنوب نوار غزه شلیک شده بود به منطقه اشکول در داخل اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین اصابت کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت نوشت: این موشک به یک منطقه خالی از سکنه اصابت کرده است.

منابع صهیونیستی خاطر نشان کردند که یک فروند موشک دیگر شلیک شده از غزه هم به داخل منطقه قباله در اسدوروت اصابت کرده است، اما آژیرهای خطر به صدا در نیامده اند.

تنش در سراسر اراضی اشغالی فلسطینیان طی هفته های اخیر افزایش یافته است؛ طی این مدت همچنین بر تعداد دفعات یورش صهیونیست های افراطی با همراهی نظامیان به حریم مسجدالاقصی افزوده شده است.

رهبران فلسطینی و صاحب نظران در کشورهای اسلامی درباره اجرای توطئه رژیم صهیونیستی در زمینه تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی هشدار داده اند.

۱۳۹۴/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...