نسخه چاپی

تقدیر مسئولان مازندران از استقبال باشكوه مردم از رئیس جمهور

در پی استقبال باشكوه مردم مازندران از ریاست جمهوری و كاروان تدبیر و امید در شهرستان ساری پیام مشتركی را نماینده ولی فقیه و استاندر مازندران صادر كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پی استقبال باشکوه مردم مازندران از رئیس جمهوری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پیامی مشترک از مردم استان تقدیر کردند و در این پیام آمده است: درود بر شما که رسم مهمان‌نوازی و میزبانی را در استقبال پرشکوه از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید به نیکویی متجلی ساختید.

آفرین بر شما که در سال همدلی دولت و ملت، صحنه‌هایی از همدلی و همراهی مردم و خدمتگزاران صادق را به نمایش گذاشته و با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردید، مطمئناً این حضور شایسته انگیزه‌های خدمت را مضاعف کرده و زمینه‌ساز شتاب بخشی به روند توسعه همه‌جانبه مازندران ولایتمدار خواهد شد.

بسیار خوشحالیم که دولت کریمه جمهوری اسلامی ایران با اختصاص ۹۹۱ میلیارد تومان در قالب ۴۵ طرح مهم در این سفر زمینه‌های تحرک جدی در حوزه فرهنگ، اقتصاد استان را فراهم نموده است.

همان‌گونه که رئیس‌جمهور محترم فرمودند مردم مازندران مردمی دلاور، انقلابی و پرچم‌دار حکومت علوی هستند و اینجانبان در کمال احترام ضمن سپاس از محضر رئیس‌جمهور محترم حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی، معاونان محترمشان و وزرای ارجمند، از خلق جلوه‌های وحدت و انسجام ملت و دولت توسط شما مردم فهیم و عزیز مازندران تقدیر و تشکر نموده و امیدواریم نتایج این سفر ارزشمند بتواند سیمای مازندران را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تغییر داده و زمینه‌ساز رشد و بالندگی این دیار علوی باشد.

سفر استانی رئیس جمهور به مازندران روز دوشنبه برگزار شد.

۱۳۹۴/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...