نسخه چاپی

مشاور وزیر بهداشت: «خندوانه» مسئول اختلاف آمار دو مرجع رسمی نیست

رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: خندوانه مسئول اختلاف آمار دو مرجع رسمی نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که نظر وزارت بهداشت در خصوص این برنامه مثبت است گفت: خندوانه در طول زمان پخش خود در جذب مخاطب موفق بوده و برای نشاط خانواده‌ها نقش خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان این که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا کنون موضع گیری علیه این برنامه نداشته است گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی مبنی بر تذکر به صدا و سیما در خصوص این برنامه ارسال نشده است. البته اگر بخشی از وزارتخانه چنین اقدامی کرده باشد موضع رسمی وزارتخانه نیست.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آنچه در این برنامه در خصوص سوء تغذیه کودکان اعلام شده مربوط به اختلاف نظر آماری از سوی دو مرجع در کشور است که مسئولیت آن متوجه برنامه خندوانه نیست.

وی با اشاره به ویژگیها و فواید این برنامه در سلامت جامعه گفت: خندوانه تاثیر مثبتی را در ارتقای سطح سلامت روانی جامعه داشته است.

زارع نژاد با اشاره به این که با نشاط بودن جامعه از شاخصهای مهم سلامت روانی است که این برنامه به آن توجه زیادی دارد، تصریح کرد: وزارت بهداشت همواره قدردان عوامل پرتلاش این برنامه بوده و خواهد بود.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...