نسخه چاپی

سردار سلامی: دست متجاوز را قطع می‌كنیم

جانشین فرمانده كل سپاه گفت: بنا بر آموزه های قرآنی كفار را از سرزمین مسلمانان بیرون می‌كنیم دست آن‌ها را قطع كرده و گردن آن‌ها را به آسمان پرتاب خواهیم كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای وحدت با تاکید بر اینکه سعادت همه مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد اظهار داشت: عاشورا پیام آور این مفهوم بلند است که حفظ اسلام جز با جهاد و شهادت ممکن نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سعادت همه مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می گذرد گفت : هر جا مستکبران بخواهند بر بلاد اسلامی حاکم شوند، از سیادت آن‌ها جلوگیری می کنیم.

وی افزود : قیام امام حسین (ع) به ما فهماند که هرگز نباید میدان جهاد را ترک کرده و لباس جهاد را از تن درآوریم.

سردار سلامی با اشاره به شهادت تنی چند از مدافعان حرم خاطرنشان کرد: این شهدا نشان دادند که جهان اسلام هنوز نیازمند حضور غیرتمندانه و شجاعانه مردانی است که برای عزت و عظمت مسلمین مرزهای جغرافیایی را به رسمیت نمی‌شناسند و مرز آرمانی برای آنان مرزهای عقیدتی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در خصوص ویژگی‌های سردار شهید همدانی نیز گفت: این شهید بزرگوار سالهای پس از انقلاب را همواره در مجاهدت بود و یک لحظه هم لباس جهاد را از تن بیرون نیاورد و یاران و همرزمان او نیز همین طور بودند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ سال است غربی‌ها بخصوص آمریکا، انگلیس و فرانسه به دنبال این هستند که سرنوشتی ذلت‌بار و مصیبت بار برای جهان اسلام رقم بزنند تا هویت اسلامی را از کشورهای مسلمان بگیرند.

وی افزود : آن‌ها اسرائیل را به عنوان خنجری زهرآگین در پهلوی جهان اسلام فرو کرده و ملت سوریه را در اروپا آواره کرده اند و می‌خواهند یمن را زیر آوارها دفن کنند. فریادهای مردم بحرین را خاموش می‌کنند و امنیت را از عراق می‌گیرند تا رژیم صهیونیستی در امنیت باشد.

سردار سلامی افزود: هر جا دشمن بخواهد بر بلاد اسلامی حاکم شود ما جلوی آن‌ها را می‌گیریم، اگر این جبهه را وسیع نکنیم آن‌ها قدرتشان را بر کشور ما متمرکز می‌کنند. بنابراین استراتژی ما این است که قدرت دشمن را تجزیه کنیم و آن‌ها را در هر جبهه‌ای با شکست مواجه کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز سعادت همه جهان اسلام به هم گره خورده است و قدرت ما در همه جا فوران می‌کند و ما امروز از همیشه قدرتمندتر هستیم و دشمنمان از همیشه ضعیف تر است.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: بنا بر آموزه های قرآنی کفار را از سرزمین مسلمانان بیرون می‌کنیم دست آن‌ها را قطع کرده و گردن آن‌ها را به آسمان پرتاب خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...