نسخه چاپی

آزادراه تهران شمال مسدود شد

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال آزادراه تهران شمال مسدود است.

به گزارش نما، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری با اشاره به بارش خفیف برف در محور کندوان، اظهار کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران شاهد بارش باران هستیم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، بیان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: رانندگان وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ را با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها همراه داشته باشند.

محمدنژاد با اعلام اینکه در حال حاضر به دلیل بارش باران لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال آزادراه تهران شمال مسدود است، اظهار داشت: رانندگان می‌توانند از جاده قدیمی تردد کنند.

وی درباره مسدود شدن محور شمشک به دیزین استان البرز، گفت: این محور از ساعت 17:30 امروز به دلیل بارش برف و یخ‌بندان مسدود شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...