نسخه چاپی

فرار داعشی ها از سوریه با ریش تراشیده!

روسیه با هشدار به كشورهای هم مرز سوریه برای ورود تروریست های فراری داعش از زیر بمباران های جنگنده های روسی، اعلام كرد كه تروریست های داعش برای شناسایی نشدن هنگام فرار ممنوعیت تراشیدن ریش این گروه را نادیده می گیرند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: روسیه با هشدار به کشورهای هم مرز سوریه برای ورود تروریست های فراری داعش از زیر بمباران های جنگنده های روسی، اعلام کرد که تروریست های داعش برای شناسایی نشدن هنگام فرار ممنوعیت تراشیدن ریش این گروه را نادیده می گیرند.

از 21 روز پیش که بمباران های هوایی به مواضع تروریست ها بویژه داعش با همکاری دمشق و مسکو آغاز شده است، صدها تروریست با فرار از پایگاه های خود راهی مرزهای ترکیه و اردن شده اند که براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، با تجمع نزدیک مرز ترکیه شتاب زده ریش های بلند خود را می تراشند و با چهره ای متفاوت برای ورود به خاک ترکیه تلاش می کنند.

براساس اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه منتشر کرده، شمار تروریست های فراری از سوریه به ترکیه در هر روز حداقل 100 نفر است.

بنا به گزارش های انتشار یافته، در حالیکه ریش بلند یکی از مشخصه های نیروهای تروریستی داعش است، انتشار تعداد زیادی عکس از تروریست ها در شبکه های اجتماعی با صورت بدون ریش نشان می دهد که پیش از ترک اردوگاه ها برای فرار از بمباران ها با عجله صورت های خود را می تراشند و سپس اقدام به فرار می کنند.

همزمان گزارش ها نشان می دهد افزون بر اعضای داعش، اعضای «جبهه النصره» نیز مانند دیگر گروه های تروریستی با استفاده از خاک ترکیه در حال فرار از سوریه و پنهان کردن خود بین مهاجران هستند.

۱۳۹۴/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...