نسخه چاپی

تغییرات احتمالی در تركیب پرسپولیس

محرومیت و مصدومیت اتفاقی بوده كه در طول هشت هفته اخیر همدم همیشگی برانكو ایوانكوویچ بوده است و اینبار هم او برای دیدار با سیاه جامگان با مشكل مواجه است.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در حالی به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت که برانکو ایوانکوویچ مثل خیلی از بازی های این فصل با مصدومیت و محرومیت شاگردانش مواجه است.

مهمترین خلا مسلما در درون دروازه این تیم شکل خواهد گرفت؛ جایی که 72 ساعت پیش از بازی خبر محرومیت سوشا مکانی از سوی کمیته انضباطی روی خروجی فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا برانکو به شدت برآشفته شود.

در غیاب سوشا مکانی محروم، ایمان صادقی در درون دروازه قرار خواهد گرفت. دروازه بانی که با حضور خود در سه بازی ابتدایی لیگ به نوعی ترس را از هم اکنون در دل هواداران این تیم قرار داده و البته وعده داده شرایطش با ابتدای فصل متفاوت شده است.

علیرضا نورمحمدی دیگر محروم این تیم است که دفاع میانی این تیم را با تغییر مواجه کرده است. جایی که احتمالا لوکا ماریچ بعد از مدت دوباره به ترکیب باز خواهد گشت و در کنار محسن بنگر قرار خواهد گرفت.

در غیاب بابک حاتمی که دوران مصدومیتش را پشت سر می گذارد بار دیگر محمد انصاری در جناح چپ قرار خواهد گرفت و رامین رضاییان که طی روزهای گذشته به دلیل تب و لرز تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته در سمت راست دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد.

زوج هافبک دفاعی این تیم را احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا تشکیل خواهند داد و با بازگشت فرشاد احمد زاده و امید عالیشاه، این دو در وینگر چپ و راست قرار خواهند گرفت.

زوج خط حمله این تیم را هم مهدی طارمی و جری بنگستون تشکیل خواهند داد.

پرسپولیس برای بازی با سیاه جامگان نورمحمدی و مکانی را به دلیل محرومیت و بابک حاتمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

۱۳۹۴/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...