نسخه چاپی

كاریكاتوریست ایرانی جایزه‌ جهانی گرفت

رضایی از كاریكاتوریست‌ها به‌عنوان سفیران صلح در جهان نام برد و افزود: در این دیدار بر لزوم برقراری صلح و آرامش در جهان و رساندن این پیام به واسطه هنر تأكید شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، یک هنرمند کاریکاتوریست جایزه مسابقه بین‌المللی کارتون زیتون قبرس برای سال 2015 را از دست نخست‌وزیر این کشور گرفت.

شهرام رضایی - هنرمند کاریکاتوریست بین‌المللی - که بنا به دعوت مسؤولان کشور قبرس برای دریافت جایزه مسابقه بین‌المللی کارتون زیتون قبرس سال 2015 به این کشور سفر کرده بود، با دریافت جایزه‌ای جهانی و دیدار با هنرمندان کاریکاتوریست، به‌عنوان سفیر فرهنگ و هنر با کالینجوو - نخست‌وزیر کشور قبرس - دیدار کرد.

این هنرمند اردبیلی هدف از این دیدار را گفت‌وگو درباره مسائل فرهنگی و هنری و ترسیم دنیای بدون جنگ و خونریزی دانست و بیان کرد: کاریکاتور به‌عنوان هنری بی‌مرز و بین‌المللی، بهترین روش برای رساندن پیام صلح به جهان است.

رضایی از کاریکاتوریست‌ها به‌عنوان سفیران صلح در جهان نام برد و افزود: در این دیدار بر لزوم برقراری صلح و آرامش در جهان و رساندن این پیام به واسطه هنر تأکید شد.

این هنرمند بین‌المللی که دبیر فرهنگ و هنر آموزش و پرورش اردبیل نیز هست، با تقدیر از نخست‌وزیر قبرس به‌منظور حمایت‌های دولتی این کشور در برگزاری مداوم جشنواره‌ها و فستیوال‌های سالانه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور، نشان ملی روز استان اردبیل منقش به نشان سلاطین صفوی همراه ورنی ابریشمی صنایع دستی این استان را به نمایندگی از مجید خدابخش - استاندار اردبیل - و کریم حاجی‌زاده - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان - به کالینجوو نخست‌وزیر کشور قبرس اهدا کرد.

۱۳۹۴/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...