نسخه چاپی

لاریجانی: برخی از خوشحالی مردم ناراحتند

رئیس مجلس گفت: مسیر مذاكرات با فراز و فرودهایی همراه بود اما هدف ما در این مسیر داشتن فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز در كنار برداشت تحریم‌ها بود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشستی با عنوان اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران حضور یافت.

لاریجانی با بیان اینکه نقدهایی که در این جلسه در حوزه اقتصادی بیان شد نشان از تفکر، شرایط روشن، تلاش و توجه خاص به موضوعات تخصصی بود، افزود: در مجموع سخنان امروز مسئولان در این نشست نشان داد که دل پری از اقتصاد دارند و ما را تنها گیر آورده و آن را لبریز کرده‌اند.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: مهمترین موضوعی که در مجموع مباحث مطرح شد، این است که باید تغییر رویکرد را در اقتصاد پیگیری کنیم، زیرا باید پایه اداره کشور براساس عقلانیت باشد.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت عقلانی جامعه در پناه دین بهره برد، زیرا به فرموده امام حسین (ع) که مسلمان‌ها و انسان‌ها باید پنج چیز را دارا باشند که عقل و دین یکی از این موارد هستند.

نماینده مردم قم با اشاره به اینکه چگونه می‌توان از عقل در اداره کشور استفاده کرد، گفت: این تنها با استفاده از متخصصین در هر حوزه‌ای چه سیاسی، اقتصادی و ... امکانپذیر است.

لاریجانی بیان داشت: یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنیم، آن است که ما یک مصاف ۱۲ ساله را در حوزه هسته‌ای کشور داشتیم و در این ۳ سال اخیر مذاکرات به صورت تنگاتنگی پیش رفت.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه اکنون در کشور اختلافاتی بر سر پذیرش اجرای برجام وجود دارد، اظهار کرد: برخی می‌گویند پذیرش طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام یک تصمیم سریع و لحظه‌ای بوده است.

وی بیان داشت: بنده در جواب آنها می‌گویم که ۳ سال مذاکرات انجام شده و شورای هسته ای طی بیش از ۲۰ جلسه این موضوعات را بررسی کردند و اکنون افرادی بدون اطلاع در این زمینه اظهارنظر می‌کنند.

نماینده مردم قم با تاکید بر اینکه مسیر مذاکرات با فراز و فرودهایی همراه بود، گفت: هدف ما در مذاکرات داشتن فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز در کنار برداشت تحریم‌ها بود.

۱۳۹۴/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...