نسخه چاپی

تظاهرات مردم لندن در حمایت از مردم فلسطین

چند هزار نفر از ساكنان لندن در اعلام همبستگی با مردم فلسطین تظاهرات كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري دانشجو، به نقل از العربی؛ ساکنان لندن در اعتراض به خشونت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها و شهادت جوانان فلسطینی تظاهرات کردند. این تظاهرات چند هزار نفری در خیابان آکسفورد و محل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن برگزار شد.



درگیری‌های خشونت‌آمیز فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست این بار در اراضی اشغالی شدت گرفته است و موج ناآرامی‌ها نگرانی درمورد وقوع انتفاضه سوم را افزایش داده است. آمارها نشان می‌دهد از اول اکتبر (9 مهر) 41 فلسطینی به دست صهیونیست‌ها کشته و صدها نفر مجروح شدند. 20 نفر از شهدای فلسطینی در حمله مستقیم شهرک‌نشینان افراطی و مابقی با گلوله نظامیان صهیونیست کشته شده‌اند.



اعضای تشکل "همبستگی با فلسطینی‌ها" نیز در راهپیمایی لندن حضور داشتند. این تشکل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما گرد هم جمع شده‌ایم تا مخالفت خود را با ادامه خشونت‌ها علیه فلسطینی‌ها ابراز کنیم. اعمال نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست کاملا نژادپرستانه است و در راستای اسلام‌ستیزی برنامه ریزی شده‌اند.



برپایی این تظاهرات در لندن باعث بروز برخی اختلالات شهری از جمله تغییر اجباری مسیر حرکت اتوبوس‌ها و ترافیک سنگین شد. سفارت رژیم صهیونیستی همزمان با برپایی تظاهرات، تعطیل بود.

۱۳۹۴/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...