نسخه چاپی

تظاهرات در اعتراض به افزایش قیمت سوخت

عکس خبري -تظاهرات در اعتراض به افزايش قيمت سوخت

منابع خبری از تظاهرات معترضان در عدن، واقع در جنوب یمن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و نبود خدمات رسانی خبر دادند.

به گزارش نما، منابع یمنی از تظاهرات در شهر عدن واقع در جنوب یمن در اعتراض به افزایش قیمت سوخت و نبود خدمات رسانی در این شهر خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شهر عدن شامگاه یکشنبه شاهد تظاهرات در اعتراض به بالا رفتن قیمت های سوخت بود.

این اعتراضات پس از آن انجام شد که شرکت نفت عدن اعلام کرد که این شرکت تصمیم گرفته است قیمت بنزین را به میزان ۱۴ درصد افزایش دهد.


طبق اعلام این مقام یمنی، اجرای این تصمیم از روز یکشنبه آغاز شده است.

طبق اعلام شاهدان عینی، معترضان به افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در عدن، با آتش زدن لاستیک، معابر اصلی در بخش المنصوره را مسدود کردند.

معترضان تهدید کردند در صورتی که به مطالبات آنها توجه نشود، اعتراضات را تشدید خواهند بخشید. تظاهرات کنندگان همچنین بهبود خدمات رسانی از جمله در زمینه برق را که شاهد افزایش قابل توجه ساعات قطع برق است، خواستار شدند.

تظاهرات کنندگان در عین حال تامین فرآورده های نفتی به قیمت قبل و صرف نظر کردن از تصمیم غیرقابل توجیه افزایش قیمت ها را که خارج از توان خرید شهروندان و رانندگان خودروهاست، خواستار گردیدند.

این در حالی است که منابع آگاه در دولت مستعفی یمن پیش از این اعلام کرده بودند که عربستان گروه شبه نظامی جدیدی را به عنوان جایگزین گروه‌های شبه نظامی وابسته به نیروهای اماراتی را در عدن تشکیل داده است.

طبق اعلام منابع مذکور، نیروهای جدید که با عنوان «قوات الیمن السعید» از آن نام برده می‌شود، قرار است کنترل شهر عدن را بر عهده داشته باشند.
منبع: مهر

۱۴۰۱/۳/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...