نسخه چاپی

تیراندازی مرگبار در آمریكا با ۶ كشته و زخمی

عکس خبري -تيراندازي مرگبار در آمريکا با ? کشته و زخمي

تیراندازی در مكانی كه قرار بود تظاهرات اعتراضی علیه پلیس «پورتلند» آمریكا برگزار شود، تلفات بر جا گذاشت.

به گزارش نما، خشونت مسلحانه در یک پارک شهر پورتلند ایالت اورگان آمریکا به کشته و زخمی شدن حداقل ۶ نفر انجامید.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای در آمریکا از قبیل خبرگزاری آسوشیتدپرس، بروز یک درگیری مسلحانه در شهر پوتلند آمریکا که قرار بود در آنجا تظاهراتی علیه خشونت ماموران پلیس برگزار شود، تلفات بر جا گذاشت.
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند، تبادل آتش زمانی صورت گرفت که یک مالک خانه در نزدیکی پارک «نورماندیل» و معترضان درگیری رخ داد و دو طرف که به سلاح مجهز بودند، به سمت هم تیراندازی کردند.

اداره پلیس پورتلند اعلام کرد، بر اثر تیراندازی دو طرف به یکدیگر در این پارک ایالت اورگان، یک زن جانش را از دست داد و دو مرد و سه زن دیگر هم زخمی شدند و هم اکنون در بیمارستان مشغول درمان هستند.

به گفته مقام‌های پلیس آمریکا، این خشونت و تیراندازی مسلحانه در حالی انجام شد که قرار بود در نزدیکی همین پارک در اعتراض به خشونت نیروهای پلیس آمریکا تجمع اعتراضی برگزار شود.

اداره پلیس پورتلند بدون انتشار هویت و نام افراد دخیل در خشونت مسلحانه پارک نورماندیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «صحنه بسیار آشفته بود و تعدادی از شاهدان با افسران همکاری نکردند. اکثر مردم حاضر در صحنه بدون صحبت با پلیس صحنه ترک کردند. این یک حادثه بسیار پیچیده است و مسئولان تحقیق سعی می‌کنند این پازل را حل کنند».

«ناتان شپرد» سخنگوی اداره پلیس پورتلند هم با برگزاری یک کنفرانس خبری به صورت مجازی درباره این درگیری مرگبار توضیحاتی ارائه داد. او گفت که «غیرمسئولانه» خواهد بود درباره این موضوع که آیا کسی در ارتباط با خشونت مسلحانه اخیر بازداشت شده است یا نه اظهارنظر کند.

این سخنگوی پلیس آمریکا به رغم مواجه شدن با سوالات خبرنگاران درباره جزئیات تیراندازی در پارک نورماندیل، توضیحی درباره اینکه چرا او اظهارنظری درباره بازداشت شدن یا نشدن مظنون یا مظنون‌های این تیراندازی نمی‌کند، ارائه نداد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...