نسخه چاپی

افسر پلیس آمریكا در یك تیراندازی كشته شد

ساعاتی پیش در یك حادثه تیراندازی در «نیویورك»، یك افسر پلیس آمریكا از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «رندولف هولدر» یک افسر پلیس «نیویورک» ساعاتی پیش در یک حادثه تیراندازی در شرق «هارلم» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

روزنامه آمریکایی «یو اس ای تودی» گزارش کرد، افسر نامبرده در حالیکه یک فرد مظنون سوار بر دوچرخه را در یک پیاده‌رو تحت تعقیب قرار داده بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

«ویلیام براتون» کمیسیونر پلیس در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد که یکی از شاهدان ماجرا گفته است که دوچرخه وی به زور اسلحه ربوده شده است.

هولدر ۳۳ بعد از برخورد گلوله به سر وی به مرکز بیمارستان هارلم منتقل شد و ساعت ۲۲:۲۲ سه‌شنبه شب به وقت محلی (اوایل صبح چهارشنبه به وقت تهران) به دلیل وخامت جراحات وارده به وی جانش را از دست داد.

مظنون حادثه دستگیر شده است و از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و او نیز به یک مرکز درمان منتقل شده است و بعد از ترخیص بازداشت خواهد شد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با شلیک گلوله مرتبط می‌شود اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره این کشور نیز حاضر نیست قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب کند.

۱۳۹۴/۷/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...