نسخه چاپی

تعطیلی 5 روزه سینماهای كشور از فردا

از فردا سینماهای كشور به مدت پنج روز تعطیل است و تمام سینما ها از روز سه شنبه هفته آینده كار خود را از سر می‌گیرند اما در روز های یكشنبه و دوشنبه تنها فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» است كه نمایش داده خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس: سینماهای سراسر کشور در ایام محرم از پنج شنبه از ساعت 17 تعطیل خواهد شد، در روز های جمعه و شنبه نیز ادامه دارد روز دوشنبه مورخ به دلیل شهادت امام سجاد (ع) سینماها تعطیل هستند در این بین یکشنبه که در میان تعطیلات و ایام عزاداری قرار گرفته است توسط خود سینما داران نیز تعطیل شده است.

بر پایه این گزارش در روزهای یکشنبه و دوشنبه تنها فیلمی که اکران می‌شود فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» است در نتیجه سینماهایی که این فیلم سینمایی در آنها اکران می‌شود در این دو روز کار خود را از سر می‌گیرند.

در حال حاضر به جز فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» فیلم‌های «مزار شریف»، «دلتنگیهای عاشقانه»، «دوران عاشقی»، «360 درجه»، «قندون جهیزیه»، «مبارزان کوچک»،‌ »مردن به وقت شهریور»، «عصر یخبندان»، «نهنگ عنبر» و «گینس» در سینماهای کشور به روی پرده نمایش هستند که با تعطیلی که از پنجشنبه شروع می‌شود و به مدت 5 روز ادامه دارد اکران خود را از روز سه شنبه از سر می‌گیرند.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...