نسخه چاپی

بازداشت متجاوز 19ساله در شیراز

به گزارش نما - ایران نوشت:فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک متجاوز به عنف در شیراز و کشف 4 فقره اخاذی از وی خبر داد.
سرهنگ «یوسف ملک‌زاده» گفت: در مرداد ماه امسال مأموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 از وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از محله‌های جنوبی شیراز مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد دو موتورسوار با سلاح سرد پس از ضرب و جرح یک تن مبلغ ۶۲ هزار تومان وجه نقد به همراه کارت ملی وی را دزدیده و گریخته‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه، شناسایی و دستگیری این دو دزد به عنف در دستور کار مأموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی دزد ۱۹ ساله – یکی از متهمان - که از افراد تحت تعقیب، سابقه‌دار، اخاذ و شرور بود شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
سرهنگ «ملک زاده» ادامه داد: پس از شناسایی مسیرهای تردد متهم، مأموران کلانتری 24 ابوذر وی را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از این شرور اخاذ، تعداد ۴ فقره سرقت به عنف و چندین مورد درگیری کشف شد و در این رابطه چهار تن که مورد تعرض این مجرم قرار گرفته بودند شناسایی و پس از دیدن متهم همگی او را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل شد و تحقیقات از متهم جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

۱۳۹۴/۸/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...