نسخه چاپی

مدارس شاهد درجه‌بندی می‌شوند

مدیر كل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح درجه بندی مدارس شاهد و ایثارگر در سطح كشوردر آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری ایسنا محمد حسین کفراشی در گردهمایی مدیران مدارس شاهد و معلمان طرح پراکنده شاهد استان اصفهان، اظهارکرد: یکی از برنامه های اصلی وزارت آموزش و پرورش، اجرای طرح درجه بندی مدارس شاهد و ایثارگر در سطح کشور است که طی روزهای آینده اقدام به اعلام مدارس متعالی خواهیم کرد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: هدف از تاسیس مدارس شاهد و ایثارگر، خدمت رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر است و مسئولان نباید وظایف خود را در برابر دانش آموزان شاهد و ایثارگر فراموش کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارس شاهد به فرزندان غیر شاهد هم خدمت رسانی می کنند، خاطرنشان کرد: در مدارس شاهد خانواده های جانباز، ایثارگر و آزاده نیز می‌توانند تحصیل کنند؛ چرا که معتقدیم تحصیل در این مدارس می تواند آرامش را به این قشر از دانش آموزان برگرداند.

کفراشی بیان کرد: بعد از راه اندازی سایت سجا، اقدام به رصد کردن وضعیت ثبت نام دانش آموزان و نحوه فعالیت مسئولان در مدارس شاهد و ایثارگر سراسر استان ها کرده‌ایم؛ به طوری که خوشبختانه آمار ورود ایثارگران به مدارس، 70 درصد بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 9 هزار مدارس شاهد و ایثارگر هوشمند در کشور وجود دارد، باید به تولید محتوا و آموزش های الکترونیکی به دانش آموزان اهمیت ویژه ای شود.

بر اساس گزارش سایت وزارت آموزش و پرورش،مشاور وزیر آموزش و پرورش به اجرای طرح پراکنده در مدارس شاهد و ایثارگر در استان های مختلف کشور اشاره کرد و افزود: این طرح از جمله طرح های فراموش شده ای بود که به دنبال احیای آن هستیم و بر همین اساس خوشبختانه در حال حاضر 25 هزار دانش آموز در این طرح شرکت دارند

۱۳۹۴/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...