نسخه چاپی

انصارالله: هدف عربستان نابودی ماست

یكی از مسئولان جنبش انصارالله یمن ضمن تاكید بر اینكه هدف عربستان از بین بردن این جنبش است، اعلام كرد كه برای اثبات استفاده عربستان از سلاح شیمیایی در جنگ یمن نمونه‌های اولیه به آزمایشگاه‌ها فرستاده شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، یکی از مسئولان جنبش انصارالله در گفت‌وگو با روزنامه الاخبار لبنان گفت: هدف عربستان از جنگ یمن اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت و یا بازگرداندن عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت نیست بلکه عربستان دو هدف اصلی دارد یکی از بین بردن انصارالله هم در عرصه سیاسی و هم نظامی و دوم از بین بردن هرگونه نیرو و قدرت آینده یمنی‌ها برای خارج شدن از سیطره عربستان، عربستان چون به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده است همچنان جنگ را ادامه می‌دهد.

این مسئول، عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی در مرز با عربستان را عملیاتی "اسطوره‌ای" خواند و گفت: نیروهای یمنی شجاع و پایبند به اعتقادات هستند.

وی گفت: مشکل اصلی عربستان این است که چنین نیروهایی ندارد برای همین از نیروهای خارجی استفاده می‌کند در نتیجه این نیروها نمی‌توانند سیطره عربستان بر منطقه را تضمین کنند.

این مسئول گفت: عربستان نیروهای سودانی، مصری و اردنی را وارد یمن کرد و امروز درباره ورود نیروهای کلمبیایی صحبت می‌کند.

وی اخبار منتشر شده در این باره را به سخره گرفت و گفت: چه رابطه‌ای میان کلمبیایی‌ها و امنیت ملی اعراب که عربستان و ائتلاف عربی به گفته خودشان برای آن می‌جنگند، وجود دارد.

این مسئول گفت: "عملیات صافر" در مأرب بسیاری از برنامه‌های ائتلاف را تغییر داد اما با این حال باید تهدید حمله به صنعاء را جدی گرفت. هدف عربستان نابودی انصارالله است.

وی به اخباری درباره استفاده عربستان از سلاح شیمیایی در جنگ یمن اشاره و تاکید کرد که برخی نمونه‌های اولیه برای اثبات این مساله به آزمایشگاه‌ها فرستاده شده است.

پیشتر ارتش یمن اعلام کرده بود که عربستان از سلاح شیمیایی در جنگ یمن استفاده کرده است.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...