نسخه چاپی

پرسپولیس با شكست ملوان ۵ پله صعود كرد

تیم فوتبال پرسپولیس اولین برد خود را در این فصل در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان به دست آورد تا این تیم هم با پیروزی به دربی ۸۱ پایتخت برسد.

به گزارش نما به نقل از فارس،در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس پایان رسید.

صادق محرمی در دقیقه 20 به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به پویا نزهتی داد.

در دقیقه 24 تماشاگران نام هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را بر زبان آوردند. هواداران پرسپولیس همچنین به مناسبت ایام سوگواری امام حسین طرح موزاییک با نام یا حسین را اجرا کردند.

تا دقیقه 28 در مسابقه موقعیت گل جدی روی دروازه‌ها خلق نشد و توپ بیشتر دی میانه میدان در جریان بود.

در دقیقه 30 جری ریکاردو بنگستون مهاجم پرسپولیس یک موقعیت گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 37 شوت بازیکن ملوان با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 43 ضربه کرنر پرسپولیس را پاشنکو دروازه‌بان ملوان مهار کرد.

نیمه دوم:

در دقیقه 57 شوت رامین رضائیان را پاشنکو به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 63 جری ریکاردو بنگستون در محوطه جریمه صاحب توپ شد که نتوانست از موقعیت گلزنی خود استفاده کند.

در دقیقه 65 بنگستون یک فرصت عالی دیگر گلزنی را از دست داد.

گل پرسپولیس: در دقیقه 67 ضربه برگردان فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه به علی علیپور رسید و او هم با یک ضربه زیبا طاق دروازه ملوان را فرو ریخت او دو دقیقه بعد از ورودش به زمین برای پرسپولیس گلزنی کرد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 75 جری ریکاردو بنگستون با فرار از تله آفساید در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ملوان قرار گرفت و با یک شوت دقیق گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گل دوم تیم ملوان تلاش کرد تا با حملاتی دروازه پرسپولیس را باز کند.

بیژن حیدری داور مسابقه به عزت الله پورقاز و محمد آبشک از ملوان و امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس بعد از مدت‌ها توانست در ورزشگاه آزادی پیروز شود. آخرین برد پرسپولیس در آزادی مربوط به دربی 80 در فصل گذشته بود. سرخپوشان در این فصل هنوز در ورزشگاه آزادی بردی به دست نیاورده بود که امشب این طلسم شکسته شد. پرسپولیس با این برد 14 امتیازی شد و 5 پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و از رده یازدهم به رده ششم جدول رسید. ملوان هم 13 امتیازی باقی ماند.

آخرین بازی دو تیم در جام حذفی در روز 29 شهریور بود که پرسپولیس یک بر صفر پیروز شد در آن بازی هادی نوروزی هم حضور داشت و آن مسابقه آخرین بازی نوروزی در فوتبال ایران بود.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، رامین رضاییان، محمد انصاری، لوکا ماریچ، محسن بنگر، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده( از دقیقه 85 میلاد کمندانی)، رضا خالقی فر( از دقیقه 54 محسن مسلمان)، امید عالیشاه( از دقیقه 66 علی علیپور) و جری بنگستون

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب ملوان:

سرگئی پاشنکو، حسین ماهینی، مازیار زارع، عزیز معبودی، پژمان نوری، احمد آهی، عزت پورقاز، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی( از دقیقه 20 پویا نزهتی( از دقیقه 75 سیدجلال رافخایی)، محمد آبشک و فرزاد حاتمی

سرمربی: حمید استیلی

۱۳۹۴/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...