نسخه چاپی

افتتاح ۷ شركت لوازم آرایشی فرانسه در تهران

یك شركت معروف فرانسوی تولید لوازم آرایشی قصد دارد در آینده نزدیك شعبه هایی از فروشگاه های خود را در ایران دایر كند.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران، خبرگزاری رویترز نوشت: شرکت تولید لوازم آرایشی " سفورا" (CEPHORA) فرانسه قصد دارد تا سال آینده میلادی (دو یا سه ماه دیگر) چند شعبه خود در ایران را افتتاح کند.

این نخستین بار است که یک شرکت تولید لوازم آرایشی شعبه های فروش محصولات خود در ایران را افتتاح می کند.

ایران یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان و بازارهای محصولات آرایشی در خاورمیانه و جهان محسوب می شود.

در سال های گذشته واردات محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی یکی از مشکلات مصرف کنندگان این نوع لوازم در ایران بوده است.

شرکت سفورا نخستین شرکت غربی است که از سرمایه گذاری مستقیم خود در بازار ایران پس از لغو تحریم ها خبر می دهد.

این شرکت که مقر اصلی آن در پاریس است از سال ۱۹۷۰ تاسیس شده است و نزدیک به ۲ هزار شعبه در بیش از ۳۰ کشور جهان دارد. در آمد این شرکت در سال ۲۰۱۳ رقمی بیش از ۴ میلیارد دلار بوده است. این شرکت فرانسوی از برندهای کمپانی صنایع لوکس " ال وی ام اچ" است.

فروشگاه شرکت سفورا در خیابان الیزه پاریس

رویترز در ادامه نوشته است: ایران در خاورمیانه پس از عربستان سعودی دومین بازار بزرگ مصرفی لوازم آرایشی محسوب می شود. بر اساس اعلام شرکت تحقیقاتی " یورو مانیتور" ارزش بازار لوازم آرایشی در ایران بیش از ۳.۵ میلیارد یورو است و این رقم تا ۵ سال آینده (۲۰۲۰) به سه برابر افزایش خواهد یافت و به بیش از ۱۰ میلیارد یورو خواهد رسید.

یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته است شرکت سفورا در حال نهایی کردن گفت و گوها و قرارداد خود با شریک ایرانی به منظور افتتاح شعبه هایش در ایران است. بر اساس اعلام یک منبع دیگر نیز شرکت سفورا می خواهد ۷ بوتیک مدرن در تهران راه اندازی کند.

بر اساس اعلام رویترز مدیران شرکت های دیگر نظیر " بولگاری" و "دیور" نیز آماده می شوند تا در آینده نزدیک به منظور گفت و گو و بررسی فرصت های سرمایه گذاری و افتتاح شعب و دفاتر در تهران به ایران سفر کنند.

۱۳۹۴/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...