نسخه چاپی

دعوت انجمن ورزشكاران،قهرمانان و پیشكسوتان سمنان از ورزشكاران برای خلق حماسه استقبال از رئیس جمهور

عکس خبري -دعوت انجمن ورزشکاران،قهرمانان و پيشکسوتان سمنان از ورزشکاران براي خلق حماسه استقبال از رئيس جمهور

انجمن ورزشكاران ،قهرمانان و پیشكسوتان سمنان طی بیانیه ای خواستار حضور جامعه ورزش استان در مراسم استقبال از سفر رئیس جمهور محترم به استان سمنان شد متن این بیانیه به شرح زیر است

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، بالاخره و پس از مدت ها انتظار ها رو به پایان است و فرزند رشید و غیور استان سمنان، رئیس جمهور محبوب و مردمی و قهرمان کارزار گفتگوهای بین المللی دکتر حسن روحانی برای اولین بار بعد از شروع بکار دولت یازدهم به دیار خود سفر خواهد کرد تا در جمع مشتاقان و علاقه مندان گفتمان مبتنی بر خرد و صلح، مردمان دیار اخلاق و معرفت جای گیرد و انشالله همانند گذشته منشا بسیاری از خیرات و برکات باشد.
جامعه ورزش استان همگام با عموم اقشار مردم بر خود وظیفه می داند تا حمایت و همسویی خود را با دولت تدبیر و امید به طور قاطع اعلام نماید لذا انجمن ورزشکاران ،قهرمانان و پیشکسوتان سمنان همچنین از عموم مردم و علاقه مندان برای حضور در مراسم استقبال دعوت می نماید.
و ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته و وسیع و شبانه روری دولت در حیطه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... بخشی از خواسته های جوانان دیار قومس را به شرح ذیل به عرض می رساند.
1- ایجاد نظام شایسته سالاری و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری در ورزش و تلاش در جهت حاکمیت و عمل به قانون و عدالت
2- تلاش برای توسعه ورزش حرفه ای استان که لازمه آن توجه به باشگاه ها به عنوان هسته های اصلی و موتورهای محرکه این امر هستند.
3- پیوند زدن صنایع علی الخصوص صنایع و شرکت های بزرگ به ورزش استان و ارائه راهکارهای توسعه اقتصادی ورزش که تا بحال در استان مغفول مانده است.

4- پرهیز از واگذاری بی حساب و کتاب و بدون برنامه اماکن ورزشی به اسم خصوصی سازی که نتیجه ای جز تحمیل هزینه های اضافی بر خانواده ها نداشته و اثرات مخرب این امر در بلند مدت چیزی جز نفع عده معدودی نخواهد بود.
5- تلاش برای برقراری عدالت در تقسیم منابع مالی در هیئت های ورزشی بر اساس عملکرد و نه بر اساس نگاه امنیتی و ناسیونالیستی
6- تلاش در جهت توسعه عادلانه ساخت و سازهای ورزشی بر اساس رفع محرومیت از منطقه با توجه پراکندگی شهرهای استان و همچنین پتانسیل موجود در رشته های ورزشی برای موفقیت
7- اقدام عملی در راستای توجه هر چه بیشتر به پیشکسوتان به عنوان گنجینه های اصلی ورزش استان
8- تلاش در جهت واگذاری امور ورزش به مردم و حمایت از سازمان های مردم نهاد ورزشی
9- نظارت و توجه بیش از پیش بر ساخت و سازهای ورزشی و کیفی سازی پروژه های عمرانی حوزه ورزش استان و پرهیز از اتلاف و اسراف منابع که نمونه واضح و روشن آن وضعیت نا مطلوب و غیرقابل قبول چمن مصنوعی ورزشگاه 15000 نفری سمنان است که علیرغم هزینه چند 10 میلیارد تومانی شرایط برگزاری مسابقات ورزشی را ندارد.
در پایان بار دیگر ضمن اعلام حمایت همه جانبه از اقدامات دولت تدبیر امید، بدینوسیله از تمام اقشار مردم استان دعوت می نماییم تا با حضور گسترده خود در مراسم استقبال برگ زرین دیگر به افتخارات خود بیافزایند
انجمن ورزشکاران،قهرمانان و پیشکسوتان سمنان

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...