نسخه چاپی

رئیس قوه قضائیه وارد مازندران شد

عکس خبري -رئيس قوه قضائيه وارد مازندران شد

رئیس دستگاه قضا صبح سه شنبه همراه با مسئولان قضائی وارد استان مازندران شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل با هیئت همراه وارد فرودگاه ساری شده و مورد استقبال امام جمعه و رئیس دادگستری استان مازندران قرارگرفت.

دادستان کل کشور، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، رئیس سازمان ثبت اسناد کشور، رئیس سازمان زندان ها، حفاظت اظلاعات، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، معاون اول قوه قضائیه، دادستان انتظامی قضات و رئیس دیوانعالی کشور، آیت الله آملی لاریجانی را در این سفر همراهی می کنند.

رئیس قوه قضائیه در اين سفر علاوه بر بررسي مسايل قضائي استان مازندران و آشنايي نزديک با عملكرد دادگستری استان، با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانيون و ايثارگران دیدار و در جمع آنها سخنرانی خواهد كرد.

همچنین ديدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از دیگر برنامه‌ های رئيس قوه قضائيه در اين سفر است. در سفر هيئت بلند پايه قضائي به استان مازندران، تعدادي از مسئولان عالي قضائي به نمايندگي از رئيس قوه قضائيه با حضور در شهرستان ها و مساجد مركز استان ضمن ديدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و كاركنان دستگاه قضائي شهرستان هاي استان نيز حاضر خواهند شد و به بررسي مشكلات قضائي مناطق خواهند پرداخت.

در پايان اين سفر سه روزه، جلسه مسئولان عالي قضائي نيز برای بررسی وضعیت قضائی در استان مازندران تشكيل می شود.

۱۳۹۴/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...