نسخه چاپی

برگزاری بازارچه خیریه برای كمك به كودكان سرطانی در بابل

مدیرعامل مركز خیریه نوید سبز بابل گفت: در راستای كمك به كودكان سرطانی، بازارچه غذا در بابل برگزار شد.

به گزارش نما؛ جعفر فضلی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بازارچه غذا در راستای کمک به کودکان بیمار سرطانی با یاری خیرین نیک‎اندیش بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوازدهمین بازارچه غذا از سال 84 تاکنون است که به نفع بیماران خاص این مرکز برگزار شد، افزود: در سال 94 این دومین باری است که این بازارچه برگزار شده است.

مدیرعامل مرکز خیریه نوید سبز بابل از برگزاری 40 غرفه در این بازارچه خبر داد و تصریح کرد: غذاهای این بازارچه توسط خیرین تهیه و بعد از عرضه و فروش آن در این بازارچه، پول آن به حساب موسسه نوید سبز برای تهیه دارو و مایحتاج این بیماران هزینه می‌شود.

فضلی یادآور شد: این موسسه بیماران شیمی‌درمانی، ام‌اس، کلیه و دیالیز، متابولیک، دیابتی، تالاسمی و هموفیلی، معلول جسمی و ذهنی، بی‌سرپرست و بی‌بضاعت را تحت حمایت دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمع پرداختی این موسسه در 6 ماه نخست سال جاری 52 میلیون تومان، میزان هزینه تهیه سبد کالا برای بیماران مبلغ 25 میلیون تومان، لوازم‌التحریر 9 میلیون تومان و جمع کل مبلغ هزینه شده 86 میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل مرکز خیریه نوید سبز بابل با بیان اینکه تعداد مراجعان مددجو به موسسه 530 نفر، اشتغال به کار 10 نفر و معرفی برای گرفتن وام نیز پنج نفر بوده است گفت: شماره‌ حساب‌های 5188178192 بانک ملت شعبه شریعتی و 0205117754008 بانک ملی شعبه طالقانی منتظر دریافت کمک‌های خیرین است.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...