نسخه چاپی

توضیحات پلیس درباره پلمب رستوران KFC

به گزارش نما- ایسنا نوشت: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی، توضیحاتی را در خصوص فعالیت برند «کی‌اف‌سی حلال» در ایران ارائه کرد.

سردار خلیل هلالی درباره فعالیت برند «کی‌اف‌سی» در کشور و اینکه گفته می‌شود پلیس اماکن، واحد صنفی کی‌اف‌سی در تهران را پلمب کرده است، گفت: پلیس اماکن تهران بزرگ این اقدام را انجام داده است اما اطلاع دقیقی از جزئیات آن ندارم.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر دو واحد صنفی با برند کی‌اف‌سی حلال ترکیه در ایران مجوز فعالیت دارند که از حدود تیرماه فعالیتشان آغاز شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با تاکید بر اینکه این دو واحد صنفی وابسته به شرکت کی‌اف‌سی حلال ترکیه هستند، اظهار کرد: واحدی که در شهرک غرب تهران پلمب شد، فاقد پروانه کسب بود و مجوز لازم برای فعالیت را نداشت. همچنین این واحد از عنوان «کی‌اف‌سی» استفاده کرده بود در حالی که ارتباطی با این برند نداشت.

هلالی درباره روند ثبت برند در کشور اظهار کرد: برندها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تاییدیه وزارت ارشاد در کشور اجازه فعالیت می‌یابند و پس از آنکه مراحل قانونی لازم را طی کردند، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به دو واحد صنفی با عنوان «کی‌اف‌سی حلال» در کشور خاطرنشان کرد: این دو واحد نیز روند قانونی خود را طی کرده‌اند و مجوزهای لازم برای آنان صادر شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه برندها و نحوه استفاده از آنها در کل کشور از سوی پلیس اماکن بررسی شده است، تصریح کرد: چندین واحد تحت عنوان کی‌اف‌سی و مک‌دونالد در کشور فعالیت می‌کردند اما هیچ ارتباطی با این برندها نداشتند و مالکان تنها از روی بی‌اطلاعی از قوانین چنین نامی را انتخاب کرده بودند. در نهایت به این واحدها تذکر داده شد و اکثر آنها هم پس از تذکر پلیس عنوان واحد خود را تغییر دادند.

هلالی افزود: چنانچه این واحدها عنوان خود را تغییر ندهند، پلیس برابر قانون اقدام به پلمب آنها خواهد کرد.

۱۳۹۴/۸/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...