نسخه چاپی

پیام فانی به مناسبت 13 آبان

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی ، دانش آموزان و معلمان را برای حضور گسترده در یوم الله 13 آبان فراخواند و از دانش آموزان خواست همواره روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استكبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در بخشی از پیام علی اصغر فانی خطاب به دانش آموزان ، معلمان و فرهنگیان آمده است: سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم هماره فرو ریختنی است.
وزیر آموزش و پرورش در این پیام از دانش آموزان خواسته با ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری برای تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش کنند.


در این پیام آمده است: سیزدهم آبان ماه در تقویم رسمی کشور ما جایگاه ویژه و ممتازی دارد. در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان این روزشاهد تبعید سر سلسله ی بیداردلان و نادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است وبا اغتنام فرصت به روان پاک روح خدا و همه جان های خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام باآزادی معنوی و اجتماعی خواست رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی بخشیدند سلام و درود می فرستیم .


فانی افزود: در تاریخ ایران سرافراز سیزدهم آبان از جمله روزهای پر فروغی است که جاودان و بلند خواهد ماند زیرا در این روز بود که دانش آموزان فداکار به همگان نشان دادند که با توکل به خدا ، اتکا به نفس و ابتناء بر وحدت می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد .
در این پیام آمده است: سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبار ستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم هماره فرو ریختنی است.


وزیر آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد دانش آموزان آگاه و شجاع همواره در حق طلبی ، دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار نقشی فعال ایفا کرده اند. اینجانب ضمن دعوت از دانش آموزان ، معلمان و اولیا برای حضور در مراسم یوم ا... سیزدهم آبان از شما آینده سازان ایران اسلامی می خواهم که همواره روحیه حقیقت جویی ، ظلم ستیزی و عدالت طلبی و مبارزه با استکبار را در دل و جان خود بیدار نگه دارید و در پرتو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و توصیه های رئیس جمهور در ترویج گفتمان استکبار ستیزی ، عدالت محوری به منظور تحقق صلح و زیستن در دنیایی سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت تلاش و کوشش کنید.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...