نسخه چاپی

پیام‌های اطمینان‌بخش تشكیلات خودگردان به رژیم صهیونیستی

عکس خبري -پيام‌هاي اطمينان‌بخش تشکيلات خودگردان به رژيم صهيونيستي

یك شبكه صهیونیستی مدعی شد كه برخی مقامات تشكیلات خودگردان پیام‌های اطمینان بخشی در راستای همكاری‌های امنیتی به رژیم صهیونیستی ارسال كرده‌اند.

به گزارش نما، شبکه صهیونیستی «کان»، امروز (سه‌شنبه)، مدعی شد که برخی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین پیام‌های اطمینان بخشی درباره همکاری‌های امنیتی ارسال کرده‌اند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» به نقل از شبکه کان نوشت:‌ «برخی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین پیام‌های اطمینان بخشی به "اسرائیل" ارسال کرده‌اند مبنی بر اینکه دستگاه‌های امنیتی در راستای حفظ آرامش و ثبات کرانه باختری تلاش خواهند کرد اجازه نخواهند داد عملیاتی علیه ارتش اسرائیل انجام شود».
این ادعا در حالی است که روز دوشنبه، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، به دنبال تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر اشغال بخش‌هایی از کرانه باختری اعلام کرد که تشکیلات در حال لغو تمامی تعهدات از جمله‌ همکاری‌های امنیتی با این رژیم است.

در همین ارتباط، معاون وزیر خارجه روسیه نیز پیشتر اعلام کرده بود که روسیه آمادگی دارد در مسکو یک دیدار خصوصی میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...