نسخه چاپی

6 قاتل پای چوبه دار رفتند، فقط 2نفر اعدام شدند

به گزارش نما - ایران نوشت: 6مرد جنایتکار سحرگاه دیروز در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفتند. در این مراسم تنها 2 قاتل اعدام شدند و 4 محکوم به مرگ توانستند مهلت بگیرند و به سلول‌هایشان بازگردند.

6 قربانعلی 30 ساله سحرگاه دیروز به جرم قتل بلال 26 ساله پای چوبه دار رفت. وی 5 اردیبهشت ماه سال 86 در پارک شهید آوینی چمران با بلال درگیر شد و با ضربات چاقو وی را به قتل رساند. حمید نیز که در یکی از شهرهای کالیفرنیا، دوست 50 ساله‌اش را روز چهارم آذرماه سال 78 با انگیزه مالی با شلیک گلوله به قتل رسانده بود سرانجام سحرگاه دیروز پای چوبه‌دار رفت.

4 قاتل دیگر نیز که قرار بود سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شوند با گرفتن مهلت از خانواده مقتولان به زندگی برگشتند.

امیر روز 27 مهرماه سال 86 در حالت مستی دوستش را در یک درگیری خونین با ضربات چاقو از پای درآورد و سپس 6 ماه در عسلویه فراری بود تا اینکه سرانجام دستگیر شد و پرونده‌اش در شعبه 74 دادگاه کیفری مورد رسیدگی قرار گرفت. وی قرار بود با تأیید شعبه 27 دیوانعالی اعدام شود که با گرفتن مهلت از چوبه دار رهایی یافت.

آرش یکی دیگر از اعدامی‌ها با گرفتن مهلت از چوبه دار پایین آمد. وی روز 29 بهمن ماه سال 90 به دلیل اختلاف خانوادگی با خواهرزاده حسن، با وی درگیر شد و با وارد کردن ضربات چاقو به گردن حسن وی را به قتل رساند. یکی دیگر از اعدامی‌ها حسن بود سوم تیرماه سال 88 نیز جسد مرد جوانی به نام علی‌اصغر در پرایدی که در حال سوختن بود پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول با فرزندانش تنها زندگی می‌کرد و به دنبال یک ملک جدید بوده است. با به دست آمدن این تحقیق یکی از املاکی‌ها به نام حسن شناسایی و دستگیر شد، وی ادعا کرد وقتی متوجه شدم علی‌اصغر مرد پولداری است او را به خانه‌ام بردم و پس از گرفتن بیعانه‌ای از وی او را کشتم و جنازه‌اش را در ماشین به آتش کشیدم بنابراین پرونده حسن روز 7 آبان ماه سال 90 به شعبه 74 دادگاه کیفری ارسال و شعبه 17 دیوانعالی حکم اعدام این مرد را صادر کرد اما روز گذشته وی با مهلت از پای چوبه دار رها شد.

مسعود 24 ساله نیز یکی دیگر از اعدامیان بود که روز 14 اسفندماه سال 85 راننده یک آژانس را به نام غلامحسین 45 ساله به قتل رساند. بررسی‌ها نشان می‌داد وی به عنوان مسافر سوار بر خودروی غلامحسین شده است و در مسیر رودهن خود را به عنوان تعمیرکار معرفی کرده و به بهانه‌ای خودرو را متوقف کرده سپس با چکش راننده را به قتل رساند و با خودرو فرار کرد. پرونده در شعبه 7 دیوانعالی تأیید شد اما سحرگاه روز گذشته وی با گرفتن مهلت از چوبه دار پایین آمد.

۱۳۹۴/۸/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...