نسخه چاپی

شرور سابقه دار شیراز دستگیر شد

ماموران پلیس امنیت عمومی، شرور سابقه داری را كه با استفاده از سلاح سرد و گرم برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می كرد در یكی از خیابان های شیراز دستگیر كردند.

به گزارش نما، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، شرور سابقه داری را که با استفاده از سلاح سرد و گرم برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کرد در یکی از خیابان های شیراز دستگیر کردند.

سردار احمد علی گودرزی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی از طریق گزارش های مردمی از شرارت فردی 28 ساله به نام 'ج – ن' معروف به 'جاسم مورچه' در یکی از محله های جنوبی شهر شیراز مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیق های لازم، دستگیری این فرد شرور را که با قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم، برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کرد، در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد دارای چندین سابقه شرارت و درگیری مسلحانه بوده و چندین بار توسط ماموران دستگیر و روانه زندان شده اما هر بار بعد از آزادی، مجددا به اعمال مجرمانه خود ادامه داده است.

گودرزی افزود: ماموران پس از شناسایی محل اختفای این فرد شرور در یکی از محله های جنوبی شیراز، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

۱۳۹۴/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...